וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "השיטה לא חשובה, הסגנון קובע". שמיר צפוי לפתוח בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 20:27

מאמן הפועל תל אביב הדגיש: "מרינוביץ' השוער שלנו, ורד יהיה בסגל". אלחמיד וספורי יחסרו למחזיקת הגביע, ויטור אמור להמשיך ב-11 (א', 20:15, ספורט4)

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

הפועל תל אביב

הניצחון על מכבי נתניה שחרר הרבה לחץ אצל הפועל תל אביב, שמקווה להוסיף שלוש נקודות גם מול הפועל באר שבע מחר (ראשון, 20:15, ספורט4). המאמן קובי רפואה אמר במסיבת העיתונאים: "המשחק מול נתניה החזיר פה את הביטחון לאנשים, אבל זה לא אומר כלום לגבי מחר. יש לנו מפגש עם קבוצה חזקה ואגרסיבית שמושקע בה המון. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה. כל הזמן יש מה לשפר ומה ללמוד, נגיע אחרי ההכנות הכי טובות. כל משחק בפני עצמו. לא מתעסק בדברים מסביב, התעסקתי כל השבוע בהכנות של הקבוצה ולא ברעשי רקע. ככה זה יהיה תמיד. סגירת השערים? מאמין שימירו את זה לקנס. צריכים את האוהדים איתנו".

על סוגיית השוער: "סטפן מרינוביץ' הוא השוער של הפועל תל אביב, עניתי על זה כבר מספיק פעמים. הוא השוער שלנו, שום דבר אחר אני לא מכיר. דיברנו על בוריס קליימן בתחילת העונה, כמו על עוד שני שוערים, אבל מאז לא שמעתי את השם קליימן בהפועל תל אביב. לא יודע אם זה שווה תגובה. הבאנו את קונטה כדי שישחק, לא החבאנו אותו. הוא הגיע בכושר פחות טוב, נתנו לו להיכנס לעניינים. המערך פחות חשוב, משנה סגנון המשחק ואיך אתה מכין את השחקנים. מבחינתי השיטה לא קובעת אלא הסגנון. עידן ורד יהיה בסגל".

דור אלו הוסיף: "באר שבע תמיד באה לקחת נקודות ואנחנו מתכוננים הכי טוב למשחק הזה. היינו צריכים את הנקודות כמו אוויר לנשימה, כל הקבוצה ידעה שזה משהו שאנחנו חייבים לעשות נגד נתניה. השתחרר הרבה לחץ, אבל זה עובר למשחק הקרוב. אנחנו צריכים לייצר המשכיות ולהמשיך עם האגרסיביות והלחימה. אם נעשה את הדברים האלה, נעשה גם משחק טוב מחר".

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', דור אלו, אנטואן קונטה, אדי גוטליב, יהב גורפינקל, אבו דוסו, אל ים קנצפולסקי, דן איינבינדר, הישאם לאיוס, קייס גאנם, אלן אוז'בולט.

דור אלו עם סתיו למקין שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הנקודות היו כמו אוויר לנשימה. דור אלו עם סתיו למקין אחרי הניצחון בנתניה/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

אחרי הספתח הנאה באוסטריה, שם סיימה שלשום בלילה בתיקו חוץ מכובד מול אוסטריה וינה במסגרת המחזור הראשון של הקונפרנס ליג, תשוב מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) הפועל באר שבע לליגת העל, שם ממתינה לה הפועל תל אביב בבלומפילד. הפועל באר שבע תגיע למשחק במחזור הרביעי אחרי שני הפסדי ליגה ביתיים למ.ס. אשדוד ולמכבי חיפה. אף שבשני המשחקים האלה ההפסדים נבעו גם מחיסרון מספרי בשל הרחקות מיותרות של אנדרה מרטינס ורמזי ספורי, הלחץ סביב הקבוצה גדל והאוהדים מבקשים לחזור לנצח.

המאמן אליניב ברדה יצטרך הערב לבחון באימון היחיד שיש לו בין המשחק באירופה למשחק מחר, מי מבין שחקניו כשיר, בריא ומרגיש מוכן כדי לפתוח מחר בהרכב. מיד אחרי המשחק שלשום בלילה, יצאה הקבוצה לנמל התעופה בווינה ושבה לארץ לפנות בוקר. לשחקנים ניתנה אתמול מנוחה מלאה והיום הם ימשיכו להתאושש עד האימון בערב שיהיה קל מאוד. ברדה יצטרך להחליט ביחד עם מיגל ויטור האם הוא יכול שוב לפתוח מחר בהרכב אחרי שלפני שבוע הרגיש את שרירי המפשעה וביקש לא לשחק מול מכבי חיפה. מול אוסטריה וינה פתח ויטור והיה מהטובים בקבוצה, כך שיכול להיות שהוא יפתח גם מחר. עוד שאלה היא לגבי הלדר לופס שנכנס לשחק רק בשלהי המשחק בווינה כיוון שסבל מרגישות בשריר ובאימון הערב יתברר אם הוא כבר יכול לשחק בעמדה שלו מחר.

מי ששוב יעדר הוא חאתם עבד אלחמיד שלא יצא עם הקבוצה לווינה בשל סיבות משפחתיות בריאותיות. אלחמיד ישוב הערב להתאמן, אבל לא אמור להתלבש מחר כיוון שהיה מושבת מפעילות כל השבוע. עוד סוגייה מעניינת בקבוצה היא אנדרה מרטינס. הקשר הפורטוגלי לא נכלל בסגל הקבוצה לאירופה והמועדון מראה לו את הדרך החוצה. ההערכה היא שמרטינס לא יחזור מחר להרכב וקרוב לוודאי שעדן שמיר יערוך בקישור הופעת בכורה בהרכב. רמזי ספורי ייעדר בגלל הכרטיס האדום שספג מול מכבי חיפה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו באריירו, עדן שמיר, שאפי סוליימאנוב, רותם חטואל, יוג'ין אנסה, תומר חמד.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
לראשונה בהרכב? שמיר/דני מרון

טריוויה

* 109 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל תל אביב מובילה 34:45 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* כל שבעת הניצחונות האחרונים של הפועל תל אביב על הפועל באר שבע היו על חודו של שער. הפעם הקודמת שניצחה בפער גדול יותר: 1:4 ביתי בנובמבר 2012.

* שתי הקבוצות נפגשו בעבר רק פעמיים במחזור הרביעי: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 בווסרמיל משער של חזי שירזי ב-1991 ולפני שלוש שנים ניצחה הפועל באר שבע 0:3 בטרנר מצמד של בן שהר ושער של נייג'ל האסלביינק. בן ביטון היה אז קפטן באר שבע והיום בהפועל תל אביב.

* הפועל באר שבע מגיעה אחרי שני הפסדים. שלושה ברצף בליגה? זה לא קרה לה מאז אפריל-מאי 2019.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 10700

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 18:00: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully