וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט והשוער שהצילו את האוהדת הפכו לגיבורי היום בספרד: "מנעו טרגדיה"

קרלוס דל סרו גרנדה שהפסיק את המשחק של ברצלונה אחרי שזיהה אוהדת נאבקת על חייה ביציע, וקונאן לדסמה שרץ לסייע לה, הפכו לאנשי השעה. פאטי הקדיש עבורה את השער שכבש

קליפ סיכום היום בספורט, 11.9/ספורט1

התקשורת הספרדית מרבה להתעסק בקבוצות הגדולות, אבל אמש (שבת) אפילו הרביעייה של ברצלונה לרשת של קאדיס הפכה לסיפור המשני של הערב. גיבורי היום היו שופט המשחק קרלוס דל סרו גרנדה ושוער קאדיס קונאן לדסמה, שהצילו אוהדת שקיבלה התקף לב ביציע והייתה בסכנת חיים. שניהם פעלו במהירות האפשרית כדי למנוע אסון, ובזכותם האישה הובהלה לבית החולים ומצבה התייצבב שם. השופט זיהה את האירוע מתרחש בזמן אמת ומיד הורה על הפסקת המשחק, מה שאיפשר לצוותים הרפואיים שהיו במקום להגיע לאישה במהירות. השוער קונאן לדסמה הפך לגיבור לאחר שנראה רץ לאורך כל המגרש עם מכשיר החייאה, אותו העביר ליציע בו שהתה האוהדת.

כאמור, מצבה של האוהדת התייצב, ולמרות שהיא עדיין מאושפזת במצב קשה, ברור שנמנע מוות ביציעים. בתקשורת הספרדית הכתירו את דל סרו גרנדה ולדסמה לגיבורים, והסבירו ש"בזכות תגובתם המהירה, נמנעה טרגדיה".

שוער קאדיס קונאן לדסמה. מתוך טוויטר, צילום מסך
תושייה ואכפתיות. לדסמה מסייע לאישה/צילום מסך, מתוך טוויטר

גם השחקנים לא היו יכולים להישאר אדישים לרגעי החרדה. אנסו פאטי שכבש אחרי שהמשחק חודש כעבור יותר משעה, הקדיש בסיום את השער לאוהדת קאדיס המאושפזת. לאחר שהוא כבש, הוא סימן תנועת התנצלות כלפי היציעים. "יש דברים גדולים יותר מכדורגל. אני מתפלל לשלומה של האוהדת", אמר פאטי.

גם צ'אבי, מאמן ברצלונה, התייחס לאירועים החריגים בסיום ואמר ש"אם לא היינו יודעים שהמצב של האוהדת התייצב, לא היינו מסוגלים לחזור לכר הדשא. מאמן קאדיס סרחיו גונסאלס אמר ש"החיים מעל הכל. אני מקווה מאוד שהיא תשרוד את זה. הכדורגל נועד להסב לאנשים הנאה, היום נזכרנו כמה החיים שבריריים".

  • עוד באותו נושא:
  • קאדיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully