וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה מודאג מהעייפות, בברזיל מהללים את ניימאר ועוקצים את מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 6:49

מאמן פ.ס.ז' הודה שהתלבט אם לפתוח עם אמבפה וניימאר: "שיחקנו משחק חמישי בשבועיים". בברזיל פרסמו קריקטורה שלועגת לפיירו

תקציר: אינטר - טורינו 0:1/ספורט1

ארבעה ימים לפני המפגש מול מכבי חיפה, פריז סן ז'רמן לא ממש הרשימה אמש (שבת) כאשר היא ניצחה בביתה 0:1 דחוק את ברסט החלשה. ניימאר הלוהט הכריע (30) עם שער יפהפה מבישול של מסי, אבל למזלה של פריז סלימאני החמיץ פנדל מנגד (71) ומנע מבוכה מהאלופה הצרפתית שהגיעה למשחק הזה אחרי 1:2 על יובנטוס בליגת האלופות.

כריסטוף גאלטייה מאמן פריז דיבר על העומס הגדול על שחקניו ואמר לאחר המשחק: "זה המשחק החמישי שלנו בשבועיים. הגענו למפגש הזה אחרי משחק קשה מאוד מול קבוצה גדולה כמו יובנטוס אז באופן אוטומטי יש ירידה. ברור שחשבנו שיהיה לנו משחק יותר קל, אבל זה משפיע".

ניימאר "משתעשע" בשחקן מכבי חיפה פרנזי פיירו. מתוך טוויטר, צילום מסך
ניימאר מחזיק את פיירו הקטן. הקריקטורה בברזיל/צילום מסך, מתוך טוויטר
שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר חוגג. רויטרס
בכושר שיא. ניימאר/רויטרס

על ההחלטה לפתוח בהרכב החזק עם שלושת הכוכבים: "החלטתי לפתוח עם הטריו (אמבפה, מסי וניימאר) בתקווה שנוכל להבקיע מוקדם כדי שיהיה משחק יותר נוח. אבל יש את מה שאתה רוצה ומה שקורה בפועל. היתה לי התלבטות אם לפתוח עם אמבפה וניימאר. הם השקיעו הרבה מאמץ מול יובנטוס. אנחנו יודעים את ההשלכה שיכולה להיות לעייפות בעיקר לספרינטרים כמו אמבפה. אני יודע שזה היה סיכון, אבל גם סראביה והוגו (אקיטיקה) נכנסו ותרמו לנו".

בברזיל נלהבים מפתיחת העונה המרשימה של ניימאר, שעומד עד כה העונה על 10 שערים ו-7 בישולים ב-9 הופעות בכל המסגרות. ברשת TNT ברזיל ציינו ש"ניימאר נראה כמו ענק בתחילת העונה, האם הוא ימשיך את הרצף מול מכבי חיפה?", כשלכיתוב מוצמד איור של ניימאר "משתעשע" בשחקן מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully