וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "קשה נגד יריבות שרק מתגוננות". זהבי: "התיקו עליי"

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 22:34

מכבי תל אביב איבדה נקודות ראשונות אחרי שהכוכב החמיץ פנדל. המאמן על הספסול של גלוך: "יש עוד שחקנים טובים". רב"ש מרוצה: "הגנתית היינו יוצאים מהכלל". על הטעויות של גרינפלד וצוות ה-VAR: "זה שבוע שני שממציאים פנדלים נגדנו"

אחרי שלושה ניצחונות קלים בשלושת המחזורים הראשונים של ליגת העל, מכבי תל אביב נעצרה הערב (שבת) באשדוד עם 0:0. ערן זהבי החמיץ פנדל במחצית הראשונה, שער של דריק לוקאסן בדקות הסיום נפסל בגלל נבדל של אנריק סבוריט ואחרי שהאבק התפזר, הצהובים גילו שהם מפגרים אחרי מכבי חיפה שבפסגה בשתי נקודות.

"החלקתי והיה חוסר מזל", אמר זהבי על הפנדל המוחמץ, "אם הייתי מבקיע המשחק היה הרבה יותר קל. האחריות היא עליי, אבל יש ליגה מאוד ארוכה".

החלוץ הוסיף: "מאוד קשה לשחק מול קבוצה שמתגוננת בחצי שלה עם הרבה שחקנים. יכולנו להבקיע, אבל היום לא עשינו את זה. ניקח את הדברים הטובים ונתקן את הפחות טובים ויהיה בסדר. עד היום בשלושת המשחקים האחרונים מצאנו פיתרונות".

דן גלזר, ערן זהבי שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מכבי תל אביב איבדה אחיזה במכבי חיפה. זהבי/לירון מולדובן

ולאדן איביץ' סיכם: "ידענו שיהיה משחק קשה נגד יריבה קשה. ציפינו שהם ישחקו עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור. אני חושב שבמחצית הראשונה יצרנו מצבים והיינו טובים יותר, אבל אי אפשר להיות מרוצים מהתוצאה ומחלקים של המשחק, כי היו חלקים שהיה משהו חסר בתנועה בלי הכדור. אנחנו צריכים לשפר את זה".

על המשחק ההתקפי של קבוצתו: "ניסינו ליצור משהו אחר, לבעוט מרחוק. קשה כשהם מתגוננים ורק משחקים על מתפרצות. לא הבקענו ונאלצים להסתפק עם נקודה".

על כך שאוסקר גלוך לא פתח: "יש לי שחקנים טובים אחרים שיכולים לפתוח".

על חיזוק אפשרי: "אחרי כל משחק אני שומע את אותה שאלה. אנחנו רוצים להתחזק בעמדות מסוימות עם שחקנים שיכולים לעזור לנו".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' עם מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
התחיל בחיוכים. איביץ' עם בן שמעון/לירון מולדובן

בצד של מ.ס. אשדוד, המאמן רן בן שמעון אמר: "היום נראינו יוצא מהכלל הגנתית. זה היה משחק מאוד טקטי, מכבי תל אביב הגיעו אולי לשני מצבים. אם היינו טיפה יותר מדויקים היינו מנצחים את המשחק הזה. אין לי טענות לשחקנים כי הם עשו פעולות הגנתיות ולפעמים חסר חמצן בסוף".

על יעקב בריהון: "הוא חזר מפציעה קשה מאוד. כרגע אני והוא באותו כושר גופני (צוחק). יש לי מקום טוב בשבילו במועדון והוא ישחק יותר בהמשך. לפעמים להיכנס לקצב בתחילת משחקים זה יותר קשה וזה בסדר שהוא נכנס כמחליף".

על השיפוט והפנדל שנשרק לזכות מכבי תל אביב: "זה שבוע שני שממציאים פנדלים נגדנו, הקלות שבה שורקים נגדינו היא בלתי נתפסת. אפילו לא בודקים ב-VAR. לא מצליח להבין את הקלות הזו".

יואב ג'רפי: "מכבי תל אביב ישבה עלינו במהלך המשחק. הלכנו קצת אחורי ואני שמח שהצלחנו להשאיר נקודה חשוב. יש לנו השנה קבוצה יותר טובה שאני מאמין שתצליח להתברג בפליייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully