וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "זו הרגשה של הפסד, התיקו הזה הוא פספוס גדול"

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 21:42

מאמן סכנין היה מתוסכל אחרי ה-0:0 עם נתניה: "היו לנו מצבים של 100 אחוז". בני לם הודה: "עצרנו את הספיגות ואפשר להיות מרוצים"

בני סכנין קיוותה לשבור את הנאחס מול מכבי נתניה, אותה היא לא ניצחה בבית מאז 2003. היא היתה קרובה לעשות את זה הערב (שבת) אבל שער של גיא מלמד בדקה ה-91 נפסל בגלל נבדל קטן של קרדוסו המבשל. סכנין יכולה להיות מאוכזבת יותר מהתוצאה הזו כי הגיעה לה הניצחון, מנגד בני לם לא הסתיר את שביעות רצונו מהנקודה ומכך שקבוצתו לא ספגה אחרי שני הפסדים רצופים.

חיים סילבס, מאמן בני סכנין: "זו הרגשה של הפסד, התיקו הזה הוא פספוס גדול. היה פה פייט אדיר בין שתי קבוצות מאוד חזקות. המשחק התנהל כמו שצפינו ונתנו לזה מענה מבחינה הגנתית והתקפית. הכדור היום לא נכנס, היו לנו מצבים של מאה אחוז. הגול בסוף היה צריך להיות הדובדבן, אבל נלקח בגלל כמה מילימטרים ב-VAR. דוחא זה דוחא, יהיה קשה מאוד נגדנו פה העונה. ידענו שיהיה קרב קשה, נתניה לוחצת ולחצנו בחזרה. לא הייתה אפשרות לנשום. הגענו למצבים שרצינו, בעיקר במחצית השנייה ואני חושב שהגיע לנו לנצח".

חיים סילבס מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
פספוס גדול. חיים סילבס/ברני ארדוב

לקראת הפועל באר שבע: "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו, יש לנו את האפשרויות והכוח לעמוד בכל משימה. באר שבע בבית שלה זו משימה סופר-קשה, יהיה קשה מאוד, אבל גם להם יהיה קשה מאוד".

בני לם, מאמן מכבי נתניה: "אין דרמה, היה אופסייד וזה אופסייד. הגעתי למשחק מול קבוצה ביתית שניצחה פעמיים, אנחנו אחרי שני הפסדים ורצינו לעצור את זה. לא ספגנו שער אחרי שספגנו שבעה בשלושה מחזורים, מפה הדברים צריך להתחיל. אני מקווה שטוומאסי יחזור בשבוע הבא, גנדלמן יחזור ונתניה תהיה נתניה שכולם מכירים. גיל יצחק הגיע לשני מצבים, אריך ברקו יכול היה לכבוש בתוספת הזמן. שיפרנו את משחק ההגנה, רז שלמה חזר לעצמו. היום עצרנו את הספיגות ומפה הולכים קדימה".

לקראת הפועל חיפה: "כל משחק חייבים לנצח, מי שיותר טוב גם ינצח. אני לא אשקר, הנקודה היום טובה לנו אחרי שני הפסדים. עצרנו את הסחף היום".

מיכאל אוחנה מכבי נתניה. ברני ארדוב
הפציעות מאחוריו. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

מיכאל אוחנה, שפתח לראשונה בהרכב של נתניה: "אני עובד קשה כדי לחזור לכושר משחק. שמחתי מאוד לפתוח היום ומקווה שנתקדם הלאה. מכבי נתניה מועדון גדול, צוות מדהים והנהלה מדהימה. קיבלו אותי בחום ועובדים איתי על כל הפרמטרים כמו שצריך. הפציעות מאחוריי, זה רק עניין של כושר משחק. אני מקווה לבוא כמה שיותר לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully