וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אחרי 70 שנה: נבחרת אנגליה שרה "God Save the King"

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 0:38

עולם הספורט באנגליה במחוות למות המלכה, על רקע שתי תקריות מביכות: הפרשן הושעה אחרי שאמר ששחורים לא צריכים להתאבל, זעם באירלנד על האוהדים ש"חגגו" את מותה

לראשונה אחרי 70 שנה: נבחרת אנגליה שרה "God Save the King"/טוויטר

אנגליה אבלה על מותה של המלכה אליזבת השנייה, וכמובן שגם עולם הספורט המקומי הגיב בצורה נרגשת לטלטלה בממלכה אחרי לכתה של המלכה הנצחית, כשאירועי ספורט רבים נדחו ובוטלו בסוף השבוע, כולל המשחקים בליגות הכדורגל הבכירות.

היום (שבת), למשל, נבחרת הקריקט של אנגליה שיחקה נגד דרום אפריקה, ולראשונה זה 70 שנה, שחקני הנבחרת שרו את ההמנון עם שינוי קטן ומשמעותי: "God Save the King" - אלוהים נצור את המלך, אחרי שצ'ארלס הפך ליורש הכתר.

עם זאת, היו גם מספר תקריות שנויות במחלוקת. כך למשל הפרשן טרבור סינקלייר, שחקן עבר, הושעה על ידי רשת הרדיו "talkSPORT" אחרי שהוא צייץ ש"אנשים שחורים וחומים" לא צריכים להתאבל על מותה של המלכה. הוא מחק את הציוץ והתנצל, אחרי שספג ביקורת חריפה - אבל זה לא עזר לו ונענש על ידי מעסיקיו. הציוץ שכתב סינקלייר היה "הגזענות הוצאה מחוץ לחוק באנגליה בשנות ה-60, אבל נתנו לה להשתולל, אז למה חומים ושחורים צריכים להתאבל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בנוסף, באנגליה רתחו בסוף השבוע אחרי שאוהדים של הקבוצה האירית שמרוק רוברס לעגו למותה של המלכה ושרו "ליזי בקבר" בזמן המשחק של הקבוצה בקונפרנס ליג. המועדון התנצל וגינה את הקריאות "הקשות" והצהיר: "זה לא מקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully