וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר מתכונן ל"חגיגה", והעיר לשחקני חיפה: "לא אהבתי את הגישה"

מאמן מכבי חיפה מחכה לאתגר מול פ.ס.ז', אבל מודאג מהיכולת מול נס ציונה: "תהיה לי ביקורת". ניר ברקוביץ': "יש פערים גדולים"

ברק בכר, ניר ברקוביץ', נטע לביא ואלמוג בוזגלו - התגובות אחרי ה-1:3 של מכבי חיפה על נס ציונה/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה לצלוח את המשימות בליגה, גם במהלך שלב הבתים של ליגת האלופות. האלופה גברה הערב (שבת) 1:3 על סקציה נס ציונה בבית ושמרה על מאזן מושלם העונה, בעוד משחק בו ברק בכר השתמש ברוטציה והעלה הילוך בעזרת המחליפים במחצית השנייה. אצילי כבש ראשון (21), פלומן השווה זמנית (25) ובחלק השני של המשחק חיפה העלתה הילוך ואספה את 3 הנקודות עם שער נוסף של אצילי (53) ואחד של צ'ארון שרי (77). נס ציונה, מנגד, עדיין ללא נקודות.

פרט לתקרית עיכובו של מחמוד ג'אבר, המשטרה עצרה הערב תושב שומרה בן 33 בחשד כי ספסר בכרטיסים למשחק. החשוד נחקר בנקודת המשטרה במקום ובתומה שוחרר לאחר שהורחק מהאצטדיון למשך 180 יום. המשטרה תגביר נוכחות כדי לעקוב אחר נושא הספסרות גם במשחק מול פ.ס.ז' ביום רביעי.

עבדולאי סק (מימין) עם דילן בטובינסיקה שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מודים לקהל. עבדולאי סק לצד דילן בטובינסיקה/מאור אלקסלסי

ברק בכר התייחס בסיום לשינויים בהפסקה: "ככה התפתחו המשחקים, גם בסכנין וגם פה. אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מורכבת ועמוסה, שחקנים שנכנסים ולא מתואמים, אי אפשר לשפוט אותם. הם מנסים לתת את המקסימום, לחלק הולך ולחלק פחות. גם אחרי שנכנסו המחליפים לא אהבתי את הנעת הכדור ואת הגישה, אבל בסדר. אחרי ניצחונות זה יותר קל. צריך להשתפר. אנחנו עולים לכל משחק כדי לנצח, גם בתקופות קשות וגם כשיש רוטציות. זה מאוד מעודד להתחיל עם ארבעה ניצחונות, בטח באינטנסיביות הזו. תהיה לי ביקורת לשחקנים, אבל ניצחנו משחק רביעי ועברנו גם בלי פציעות שזה מאוד חשוב. עכשיו מתכוננים למשחק מאוד קל ביום רביעי".

על עומר אצילי: "אף אחד לא אמר שהוא לא משחק באירופה, יש משחקים שהוא משחק ויש כאלה שפחות. בליגה הוא נותן תפוקה אדירה, אבל גם היום יכול היה לתת יותר. נתכונן למשחק ונראה מי ישחק ומי לא".

על פריז סן ז'רמן: "זו קבוצה אחרת מזו שהגיעה בעבר. תהיה חגיגה לכל העיר ולכדורגל הישראלי, ובתוך החגיגה נתכונן למשחק, ניתן את המקסימום וננסה לנצח אותו".

הקפטן נטע לביא אמר: "המעברים בין אירופה לליגה לא פשוטים, אבל אנחנו עושים את זה וגם היום כבשנו שלושה שערים וניצחנו. זה כיף, משתדלים לעשות את הכי טוב בכל משחק. יש לנו סגל טוב ומאוד עמוק, אני שמח ששחקנים מקבלים דקות ואנחנו גם מנצחים אז זה הכי חשוב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מעברים לא פשוטים בין אירופה לליגה. נטע לביא/מאור אלקסלסי

בצד השני, המאמן המפסיד ניר ברקוביץ' אמר: "הראנו אופי, עשינו הכול, אבל יש פערים גדולים ולא פשוט מול 30 אלף צופים. מחמאות בלי נקודות? נתרכז במשחק הבא. אם נשחק ככה וניתן את ה-100 אחוז, נשיג נקודות ראשונות בשבוע הבא. הפועל תל אביב זו לא מכבי חיפה, אני מאמין בשחקנים שלי".

אלמוג בוזגלו הוסיף: "יש קצת אכזבה, לא אשקר. הרגשנו טוב במשחק. ידענו את פערי הרמות, אבל ידענו גם שהם ייזהרו על הרגליים ויעלו בהרכב משני. לצערי נענשנו במחצית השנייה ויש תחושת פספוס. הפנים קדימה, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. משתדלים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה ומאמין שנשיג הרבה נקודות העונה. מכבי חיפה לא בליגה שלנו, למרות שהסתכלנו להם בלבן של העיניים והיינו טובים".

צפו בתקציר ניצחונה של בנפיקה

תקציר ניצחונה של בנפיקה 0:1 על פמליקאו/ספורט1

בנפיקה, שניצחה את מכבי חיפה ביום שלישי האחרון, גברה 0:1 בחוץ על פמליקאו משער של רפא סילבה (63). רוג'ר שמידט העניק הופעת בכורה ליוליאן דראקסלר וערך שלושה שינויים בלבד בהרכב, מהם שניים כפויים בעקבות ההרחקות של ז'ואאו מריו וגונסאלו ראמוס, ורשמה ניצחון 11 העונה ב-11 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully