וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש בין החברים הטובים: רן בן שמעון מחכה לוולדאן איביץ'

10.9.2022 / 13:09

"מאוד אוהב אותו ברמה האישית", אמר השבוע בן שמעון על יריבו, ואיביץ' השיב: "לאשדוד יש מאמן מצוין". בין השניים קיימת הערכה הדדית גדולה, ושניהם צפויים לעלות במערך של 4:5:1. קופרמן יפתח לראשונה בשורות הקבוצה מעיר הנמל, ייתכן שגם סבן (20:15, ספורט4)

מחזור 4הסתיים10/09/2022
מ.ס. אשדוד
    0
      מכבי תל אביב
      תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

      דויד קופרמן, מגנה היהודי קולומביאני של מ.ס. אשדוד, יפתח הערב (שבת, 20:15, ספורט4) לראשונה העונה בליגה במפגש מול מכבי תל אביב. קופרמן, המשחק בעמדת המגן השמאלי, לא שיחק עד כה בליגת העל בגלל פציעה אבל הוא יעלה הערב ב-11 של רן בן שמעון שימשיך במערך של חמישה שחקנים בהגנה, אבל יעשה כמה שינויים פנימיים. גיל כהן ששיחק עד כה כמגן שמאלי יוסט לעמדת הבלם השמאלי לצד טימותי אוואני וננאד צבטקוביץ'. הקפטן טום בן זקן ששיחק עד כה בליגה כבלם מצד שמאל, יוסט לעמדה המקורית שלו כמגן ימני. מי שישלם את המחיר ויירד לספסל הוא זוהר זסנו.

      הזר הצעיר מרטין נדזי שעשה במשחק הקודם פנדל על שחקן של הפועל ירושלים מיד כשנכנס לשחק כמחליף, לא יתלבש הערב. באשדוד מתלבטים כמה דקות לתת לחמודי כנעאן שחזר לשחק במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים ביום רביעי האחרון כמחליף ועדיין לא התקבלה החלטה אם הוא יפתח הערב וכמה דקות ישחק. מי שיחסר הוא הקשר הברזילאי לוקאס סלינאס שנפצע בשריר מול הפועל ירושלים. הקשר היהודי צרפתי ג'ורדן סבן גם עשוי לפתוח לראשונה בהרכב הערב.

      ז'ורדן סבן נבחן מ.ס. אשדוד. אודי ציטיאט
      לראשונה ב-11? סבן/אודי ציטיאט

      המשחק הערב יהיה מפגש בין שני מאמנים שכבר מזמן הפכו לחברים. רן בן שמעון אמר אתמול על ולדאן איביץ': "אני מאוד אוהב אותו ברמה האישית". איביץ' אמר שלשום על בן שמעון: "יש לאשדוד מאמן מצוין". השניים שומרים על קשר חם מאז הקדנציה הראשונה של איביץ' בישראל ומדי פעם גם משחקים טניס יחד. יש ביניהם הערכה הדדית גדולה מאוד. שניהם צפויים לעלות הערב במערכים זהים של 1:4:5.

      איביץ' יגיע למשחק הערב עם חלוץ בודד, ערן זהבי. ג'ורג'ה יובאנוביץ' מורחק ודור תורג'מן לא קיבל אישור בשבוע החולף לצאת לאימונים מהטירונות. בקישור אמורים לפתוח יחד דן גלזר, דור פרץ, גבי קניקובסקי ופארפה גיאגון.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

      בשיתוף אאורה נדל"ן
      ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
      מחבב מאוד את בן שמעון. איביץ'/אריאל שלום

      במכבי תל אביב מכחישים כי יש מגעים כלשהם לטרייד על דן ביטון. ביטון אחר, ניר, יזכה היום לטקס הוקרה עם עליית השחקנים לדשא. הבלם/קשר, שחוזר הערב לראשונה למשחק רשמי באצטדיון בו החל את הקריירה המפוארת שלו, יקבל חולצה ממוסגרת של המועדון עם המספר 4 - המספר עמו ערך 122 הופעות במדים האדומים צהובים לפני המעבר לאירופה.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully