וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איגה אף פעם לא מפסידה בגמרים": ג'אבור דרוכה לקראת גמר ארה"ב

הטוניסאית (5) תנסה להפתיע את המדורגת ראשונה שביונטק ולזכות בגרנד סלאם ראשון בקריירה: "יהיה קשה מאוד, אני הולכת על כל הקופה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

גמר אליפות ארה"ב יפגיש הערב (שבת, 23:00) את איגה שביונטק (1), הפולניה הראשונה שמגיעה למעמד הנכסף, עם אונס ג'אבור (5), האפריקאית הראשונה שמתייצבת בגמר הפלאשינג מדו.

המדורגת ראשונה, זכתה בפעם השנייה בקריירה ברולאן גארוס לפני מספר חודשים, מחפשת תואר גרנד סלאם שלישי בקריירה שיעזור לה לבסס את הדומיננטיות שלה בסבב. בחצי הגמר אמנם שמטה מערכה ראשונה מול ארינה סבאלנקה, אך לכל אורך הטורניר היא נראתה כמעט בלתי פגיעה, ולמעשה, לאורך השנה כולה: עד כה היא עומדת על מאזן של 7:50 (כולל רצף שכבר נקטע של 37 ניצחונות), עם שישה תארים. מאז שהפסידה בגמר הראשון שלה ב-2019, היא ניצחה תשעה ברציפות, וגם מחר היא מסתמנת כפייבוריטית ברורה.

אך ג'אבור לא תגיע כדי להתבטל. הטוניסאית שבעצמה שמטה מערכה אחת בלבד לכל אורך הטורניר מגיעה רעננה יותר לאחר שמיעטה לשחק אחרי גמר ווימבלדון, והיא מאמינה ביכולותיה להניף את הגביע ולחגוג תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה. "הדבר הכי חשוב הוא להבין שאני הולכת לשחק בגמר גדול, ולקבל את כל הרגשות שיגיעו איתו", אמרה. "איגה אף פעם לא מפסידה גמרים, אז זה יהיה קשה מאוד. אני הולכת על כל הקופה ומרגישה טוב".

איגה שביונטק, אונס ג'אבור. Robert Prange, GettyImages
מי תניף את התואר? שביונטק וג'אבור/GettyImages, Robert Prange

השתיים נפגשו עד כה ארבע פעמים בעבר, וכל אחת מהן ניצחה פעמיים. במפגש האחרון, בגמר טורניר רומא במאי, ניצחה שביונטק 2:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully