וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד ההצלחה של לוקה מודריץ': "אני חי את הכדורגל 24 שעות ביממה"

עודכן לאחרונה: 10.9.2022 / 7:51

לאחר שחגג את יום הולדתו ה-37, כוכב ריאל מדריד ניסה להסביר איך הוא עדיין כל כך טוב: "אני נהנה מהמקצוע שלי יותר מאי פעם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

השנים חולפות, ולא נראה שלוקה מודריץ' מתכנן להאט. הקרואטי המופלא של ריאל מדריד חגג אמש (שישי) את יום הולדתו ה-37, שלושה ימים לאחר שכבש בליגת האלופות מול סלטיק. בריאיון שהעניק לערוץ הטלוויזיה של המועדון, ניסה להסביר איך יכול להיות שהוא כל כך טוב בגיל כל כך מתקדם.

"תמיד שואלים אותי מה הסוד שלי, אבל אני לא יודע מה להגיד לכם", אמר. "זה פשוט טבעי. אני חי את הכדורגל 24 שעות ביממה, אני חושב שזה חשוב. אני אוהב מה שאני אוהב, נהנה מהמקצוע שלי יותר מאי פעם, כי ברור לי שאני נמצא בגיל לא פשוט עבור כדורגלן. אולי בגלל זה אני כל כך נהנה, אי אפשר לדעת כמה זמן תוכל לשחק ברמות הללו".

כמה חשוב הכישרון איתו נולד? "אני אסיר תודה שאלוהים נתן לי כישרון, אבל צריך לעבוד ולהקדיש את עצמך למקצוע הזה", אמר. "כישרון בלי עבודה לא שווה הרבה. היום, לדוגמא, הגעתי שעה ורבע לפני האימון, כמעט בכל יום אני אוכל ארוחת בוקר במתחם".

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' חוגג שער. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
שלא ייגמר לעולם. מודריץ'/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

על פתיחת העונה של ריאל מדריד אמר: "הקבוצה טובה מאוד, התחלנו טוב. איבדנו שחקן חשוב בקישור - קאסמירו - אבל יש לנו הרבה שחקנים טובים למלא על החסר. טשואמני מתאקלם, זו השנה השניה של קמאבינגה, קרוס תמיד טוב ו-וואלוורדה מצטיין לא משנה איפה הוא משחק. גם סבאיוס תורם הרבה, אנחנו מכוסים בעמדה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully