וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר אופטימי: "בני ריינה לא נחותה מ-5-6 קבוצות בליגה"

מאמנה החדש של העולה החדשה ירשום בכורה מול קרית שמונה (א', 19:00): "יש שחקנים מספיק איכותיים כדי להצליח". חלאיילה יתלבש לראשונה

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

בני ריינה

שבוע דרמטי עבר על העולה החדשה, אחרי ההפסד הביתי להפועל חדרה במחזור הקודם ופיטורי הצוות המקצועי, המאמן אדהם האדיה והמנהל המקצועי ירון הוכנבוים. מחר תצא הקבוצה, בראשותו של המאמן החדש שרון מימר, למשחק חוץ נגד עירוני קרית שמונה ותנסה לצבור נצחון ליגה ראשון העונה. שחקן החיזוק אוסמה חלאיילה צפוי להיכלל בסגל ולקבל דקות ראשונות בקבוצה, בעוד הערב אמור לנחות בישראל שחקן הכנף הליברי, מוחמד קמארה, שסיכם את תנאיו ויצטרף השבוע לאימוני הקבוצה, לאחר שיחתום רשמית על חוזהו.

"בשלושת הימים האחרונים מצאתי קבוצה טובה ושחקנים מספיק איכותיים כדי להצליח בליגה שלנו, חבר'ה טובים שבאים לעבוד וללמוד", אמר מימר. "אני מאמין שכבר נגד קרית שמונה נגיע מוכנים ביחד, כדי להוציא נקודות. זה אמור להיות משחק קשה, אבל אני מרגיש שהשחקנים כבר מוכנים. זה נכון שמבחינת צבירת הנקודות עד עכשיו זה לא היה כמו שרצו, אנחנו בסך הכל במחזור הרביעי ואפשר לתקן את זה. הקבוצה הזו לא נחותה מעוד חמש-שש קבוצות בליגה גם ככה, אין ספק שנצטרך חיזוק של עוד שחקן-שניים כדי להעמיק את הסגל וההנהלה עובדת על זה יחד איתי. גם עם הסגל הקיים אפשר לנצח ואני מקווה שכבר ביום ראשון נחזור למסלול הניצחונות".

המאמן דיבר גם על הקריירה האישית של עצמו והוסיף: "עבדתי המון שנים בתור מאמן, נכון שהייתה לי תקופה שלא עבדתי, אבל זה חלק מהחוויה של מאמן. אני מאוד רעב, למדתי, השתלמתי ועשיתי המון דברים כדי לחזור מוכן יותר לאתגר. ריינה זה אתגר מאוד מעניין, אני רואה בריינה קבוצה מאוד מיוחדת בנוף של הכדורגל הישראלי. הקבוצה מגיעה אחרי כמה עונות שהיא עשתה הצלחה יפה ודרך טובה, אני מקווה שגם השנה זה ימשיך כשהמטרה השתנתה. אם בשנים קודמות המטרה היתה לעלות, אז העונה המטרה היא להישאר בליגה ולתקוע יתד ולהמשיך את הדרך היפה שריינה עשתה בשנים האחרונות".

הרכב משוער: אריק ינקו, נאעל חוטבא, לוקאס שפנדלהופר, סמביניה, דולב אזרואל, אייזק נורטי, רוסלן ברסקי, ריצ'רד בואטנג, לזאר יובאנוביץ', אחמד עאבד, שלומי אזולאי.

מאמן בני סכנין שרון מימר. שלומי גבאי
מוכן ומזומן. מימר/שלומי גבאי

טריוויה

* עירוני קרית שמונה בלתי מנוצחת בשמונת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה. יש לה חמישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

* קרית שמונה מצאה את הרשת בכל 12 משחקי הליגה האחרונים שלה, מאז ה-0:0 הביתי מול הפועל ירושלים בסוף פברואר.

* איתמר שבירו כבש בשלושת מחזורי הפתיחה והאריך את הרצף שלו ל-10 משחקי ליגה עם שער אחד לפחות. היחיד עם רצף טוב יותר בתולדות הליגה הוא ערן זהבי, שכבש ב-17 משחקי ליגה רצופים ב-2014.

* שרון מימר ניצח במשחק הבכורה בכל אחת משש הקבוצות הקודמות שלו בליגת העל (הפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה, הפועל חדרה ובני סכנין) שאל כולן הגיע במהלך העונה. האם זה יקרה בפעם השביעית גם עם בני ריינה?

* אחמד עאבד כבש 34 שערים במדי עירוני קרית שמונה, אבל בארבעה משחקים מולה לא הצליח לנצח. היו לו שני הפסדים ותיקו כשחקן הפועל תל אביב ועוד הפסד בחודש שעבר עם בני ריינה בגביע הטוטו.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 18:00: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully