וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במשחק הכנה ראשון, קטש: "הזדמנות לעצב את השיטה"

9.9.2022 / 13:29

הצהובים יפגשו את וילרבאן (שבת, 15:00) בפתיחת טורניר פריז, בו יפגשו גם את פריז בסקטבול מהיורוקאפ. הצהובים ישחקו ללא ארבעת נציגי נבחרת ישראל ולורנזו בראון שבנבחרת ספרד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח מחר (שבת, 15:00) את משחקי ההכנה שלה לעונת 2022/23 כשתפגוש את וילרבאן הצרפתית במשחק ראשון מבין שניים בטורניר. ביום ראשון תעלה מכבי תל אביב למשחק שני בטורניר, כשתפגוש את פריז בסקטבול שתשחק ביורוקאפ.

הצהובים הגיעו לצרפת עם 13 שחקנים, ללא חמישה נציגים שנמצאים בנבחרות השונות - לורנזו בראון בנבחרת ספרד וארבעת נציגי נבחרת ישראל שיחברו לאימונים באמצע השבוע - ג'ייק כהן, רומן סורקין, גיא פניני ורפי מנקו.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
מכבי תל אביב המתחדשת יוצאת לדרך בפריז/ברני ארדוב

מלבד שבעת השחקנים הזרים של הקבוצה, יפתח זיו וג'ון דיברתולומיאו, נמצאים עם הקבוצה בפריז גם השחקן הצעיר תומר אגמון ושלושה שחקנים שמשלימים את הסגל לאימונים - אי ג'יי רולנד, אקס הפועל ירושלים, מרטינס גבן, ששיחק בעונה שעברה בבאמברג ודרו קרופורד, בעל עבר בליגת העל בבני הרצליה ומכבי ראשון לציון.

"שמחים לקחת חלק בטורניר פריז", אמר עודד קטש לקראת המשחק הראשון. קטש אף יעביר במהלך הטורניר סדנת אימון יחד עם מאמן וילרבאן טי ג'יי פארקר, "זהו טורניר ברמה גבוהה עם קבוצות נהדרות וזאת הזדמנות טובה מאוד עבורנו כדי לעצב את השיטה, את זהות הכדורסל שלנו ולעבוד על המאפיינים שלנו בתור קבוצה".

קטש הוסיף: "הזמן שלנו כאן יחד, כמו גם הזמן שיהיה לנו באתונה, חשוב לנו מאוד להתגבש כקבוצה ולהכיר אחד את השני אפילו שעדיין אין לנו את כל השחקנים. אנחנו משחקים מחר במשחק אימון ראשון לעונה נגד וילרבאן, שהיא קבוצת יורוליג מוכשרת מאוד. לאט לאט נגבש את הזהות המקצועית שלנו ונתחבר הן מבחינת הצוות המקצועי והן מבחינת השחקנים. אנחנו בתקופת הכנה מאתגרת וננסה להוציא את המקסימום מכל משחק ומשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully