וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו תחת אש: "נראה כמו כדורגלן בן 37"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד צפוי לחזור לספסל אחרי יכולתו בהפסד הביתי 1:0 לריאל סוסיאדד בליגה האירופית: "הלך ונחלש ככל שהמשחק התקדם"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ריאל סוסיאדד 1:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הייתה על גל עם רצף ניצחונות בפרמיירליג, כאלה שהצליחו אפילו להשכיח את פתיחת העונה האיומה שלה, אבל אמש (חמישי) שבו השדים האדומים לסורם עם הפסד ביתי 1:0 לריאל סוסיאדד במחזור הפתיחה בליגה האירופית.

בהרכב של אריק טן האח עלה לראשונה קאסמירו שנרכש מריאל מדריד וכן זכה לעלות ב-11 כריסטיאנו רונאלדו שעד כה העונה מוצא את עצמו על הספסל בפרמיירליג, אבל גם במפעל המשני עבור יונייטד הפורטוגלי מצא את הרשת רק מעמדת נבדל והתקשה להשפיע במשחק שהסתיים בהפסד בעקבות שערוריית VAR כפי שכינו זאת באנגליה.

יונייטד ספגה מכדור עונשין מ-11 מטר אחרי שהשופט הצביע על הנקודה הלבנה בטענה שליסנדרו מרטינס עצר עם ידו כדור שבעט דויד סלבה - מי שהיה מכוכבי מנצ'סטר סיטי כידוע - אלא שבהילוכים החוזרים ניתן היה לראות בבירור שהכדור ניתז לידו של מרטינס אחרי שפגע קודם כל ברגל. בליגה האירופית, בניגוד לקונפרנס וכמובן שבדומה לליגת האלופות, יש שימוש במערכת VAR - אבל הצוות האיטלקי לא חשב להפוך את ההחלטה והביקורת ברחבי אירופה הייתה בהתאם.

באתר "גול.קום" הזכירו כי על פי החוקה יש לשרוק לנגיעת יד כאשר שחקן "נוגע בכדור עם היד/זרוע כשהיא מגדילה את נפח הגוף בצורה לא טבעית", אולם גם שם הבהירו כי פרשנות השופט ועוזריו שנתפסת כ"חשודה" לאור העובדה שהכדור ניתז מהרגל ליד, על אף שזו אכן הגדילה את נפח הגוף ולא הייתה הצדקה שתונף.

כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"הלך ונחלש". כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

אשר לכריסטיאנו רונאלדו, בציוני המשחק ב"דיילי מייל" נכתב עליו: "ניכר היה שהוא פעלתן ומאוד מעורב במשחק, הוא גם כבש שער נפלא שנפסל כי הוא היה בנבדל, אבל במחצית השנייה הוא נעלם ונראה רע כמו כל הקבוצה".

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" היו פחות עדינים עם CR7 והוא קיבל את הציון 4, כשרק פרד קיבל ציון נמוך ממנו: "נתפס בנבדל לפחות ארבע פעמים וגם בשער שנפסל הוא לרגע לא היה בעמדה שניתן למסור לו, הוא כל הזמן היה אחרי קו ההגנה. ככל שהמשחק התקדם, הוא רק הלך ונחלש".

גם ב"מירור ציינו שהפורטוגלי בן ה-37 צפוי לשוב לספסל בפרמיירליג: "זה לא היה משחק שהוא ירצה לזכור, הוא לא ניצל את ההזדמנויות עד שחזר לכר הדשא. הוא בגיל 37 ולא נשאר לו עוד הרבה כדורגל לשחק, ובליגה האירופית דרכו החלה באכזבה עצומה. מאז שחזר לפני שנה, לראשונה ראינו את כריסטיאנו רונאלדו תואם לגילו".

אריק טן האח ושחקני יונייטד לא התראיינו בסיום המשחק בעקבות מותה של המלכה אליזבת' וכניסתה של הממלכה המאוחדת לימי אבל. כידוע, גם מחזור הפרמיירליג צפוי להידחות הבוקר רשמית כמו שאר אירועי הספורט והבידור שתוכננו לסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully