וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוהרת אל התואר: שביונטק נגד ג'אבור בגמר אליפות ארצות הברית

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 6:45

המדורגת ראשונה נקלעה לפיגור מול סאבלנקה (6), אך ניצחה 6:3, 1:6, 4:6 ותתמודד מול הטוניסאית (5) שהביסה 1:7, 3:6 את קרולין גרסיה המפתיעה

סיכום היום בספורט, 8.9/ספורט1

גמר ענק מצפה לנו בנשים. הלילה (בין חמישי לשישי) נערכו שני חצאי גמר אליפות ארצות הברית ובסיומם נקבע כי המדורגת מספר 1 איגה שביונטק תפגוש את הטוניסאית העולה אונס ג'אבור, שבחודש יולי האחרון נעצרה רק בגמר בווימבלדון. הגמר ייערך ביום ראשון בערב, בשעה 23:00 שעון ישראל.

איגה שביונטק. רויטרס
מרחק ניצחון מגרנד סלאם שני השנה. שביונטק/רויטרס

איגה שביונטק (1, פולין) - אריאנה סבאלנקה (6, בלארוס) 6:3, 1:6, 4:6

2022 חייכה אל המדורגת ראשונה בעולם, שזכתה ברולאן גארוס ואחרי חצי הגמר בארצות הברית במאזנה לא פחות מ-38 ניצחונות רצופים. הפולנייה הגיעה פייבוריטית ברורה למפגש מול הבלארוסית שאותה ניצחה בכל שלושת המפגשים הקודמים ביניהן בלי להפסיד מערכה, אבל הייתה זו דווקא סבאלנקה שעלתה ליתרון במערכות אחרי 3:6 בפתיחה - מערכה שבמהלכה שברה את שביונטק פעמיים ברציפות וגם במשחקון התשיעי. אותן שבירות עשו את שלהן ושביונטק שברה במשחקון הראשון של המערכה השנייה, הוסיפה שתי שבירות נוספות וניצחה 1:6. המערכה השלישית הייתה דרמטית ונפתחה בשבירה מצד סבאלנקה במשחקון הראשון, שביונטק השיבה בשבירה משלה כשחזרה ל-2:2 ומיד נשברה שוב ונקלעה לפיגור 3:2, אך הצליחה לחזור ל-4:4 והפכה את הקערה על פיה כששברה ביתרון 4:5 וכך הבטיחה את הכרטיס לגמר ומנעה מיריבתה גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אונס ג'אבור. רויטרס
גמר גרנד סלאם שני שלה השנה. ג'אבור/רויטרס

אונס ג'אבור (5, טוניסיה) - קרולין גרסיה (17, צרפת) 1:6, 3:6

כחודשיים אחרי גמר ווימבלדון, האפריקאית הראשונה שהעפילה לחצי גמר אליפות ארצות הברית שברה שיא נוסף כשגברה די בקלות על הצרפתיה המפתיעה והעפילה לגמר גם בארצות הברית. ג'אבור עצרה את גרסיה אחרי 13 ניצחונות רצופים עם 1:6, 3:6 תוך שעה ושבע דקות בלבד - ג'אבור שברה מיד במשחקון הראשון בדרך ל-1:6, לא נשברה כלל לאורך המשחק והשלימה את המשימה עם 3:6 במערכה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully