וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מאמינה בעצמה, דור פרץ צפוי לפתוח במכבי תל אביב

9.9.2022 / 8:30

בן שמעון מתלבט, במועדון מעריכים שהמוליכה "לא תנצח אם ג'רפי, אוואני וצבטקוביץ' יהיו ביום גדול". גלוך עשוי לרדת לספסל אצל איביץ', שייאלץ להסתדר עם חלוץ בודד בסגל ומתכנן לעלות עם גיאגון

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

מ.ס. אשדוד

לבטים רבים במ.ס. אשדוד באשר להרכב לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב (שבת, 20:15, ספורט4). מצד אחד, ההרכב הראשון הפסיד בשבת שעברה להפועל ירושלים 3:0, אך מצד שני אותם שחקנים ידעו לנצח בשני המחזורים הראשונים ויצרו פתיחה טובה לקבוצה של רן בן שמעון, שיצטרך להסתדר ללא לוקאס סלינאס שנפצע בפתיחת המשחק מול הפועל ירושלים.

מי שעשוי לפתוח בעקבות פציעת סליאנס הוא יעקב בריהון שכבש את שער הניצחון מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר, אבל קיימת גם אפשרות שבן שמעון יהמר על שני חלוצים ויעלה עם יניב מזרחי לצד אבנעזר ממאטה. בעמדת המגן השמאלי יש לבן שמעון בעיה, מכיוון שגם גיל כהן לא כשיר לגמרי וגם דויד קופרמן עדיין מתאושש מהפציעה שעבר. למרות זאת, באשדוד מאמינים בעצמם ובטוחים שיהיה קשה למכבי תל אביב באיצטדיון הי"א. "אם ג'רפי, אוואני וצבטקוביץ' יהיו ביום גדול, מכבי תל אביב לא תנצח כאן", העריכו במועדון.

לקראת המשחק אמר בן שמעון: "זה משחק מאוד מאתגר, כי נפגוש קבוצה טקטית. יש לנו את השאיפות שלנו ואין לדעת מה יקרה, זה היופי בספורט שלנו. אנחנו מתכוננים למשחק קשה נגד קבוצה איכותית ומקווים לנצח. יש לנו בקבוצה חבר'ה רציניים עם אנרגיות טובות ואני מאוד אוהב את מה שקורה במועדון".

הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, שלו הרוש, נאור סבג, עוז בילו, יעקב בריהון, אבנעזר ממאטה.

יעקב בריהון שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. דני מרון
בתמונת ההרכב אחרי שער הניצחון בבאר שבע. בריהון/דני מרון

מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מייחסים הרבה כבוד למ.ס. אשדוד ובטוחים כי מצפה להם משחק קשה מאוד. הקבוצה תיהנה מתמיכה אדירה מהיציעים אחרי שלמעלה מ-4,500 מאוהדי הקבוצה רכשו כרטיסים למשחק.

המאמן ולאדן איביץ' מתלבט אם לפתוח עם דריק לוקאסן, הבלם החדש, אבל נראה כי הוא ימשיך לתת קרדיט לשרן ייני בשלישיית הבלמים שלו שתכלול גם את אנריק סבוריט וגם את ניר ביטון שיחזור להרכב אחרי פציעה. פארפה גיאגון וגבי קניקובסקי, שכבשו את השערים בניצחון על עירוני קרית שמונה, אמורים לפתוח יחד בקישור, מה שיוביל להורדתו של אוסקר גלוך לספסל. גם דור פרץ ודן גלזר אמורים לפתוח ב-11. החלוץ היחיד בסגל של איביץ' הוא ערן זהבי בעקבות הרחקת ג'ורג'ה יובאנוביץ' בשבוע שעבר ובקבוצה מקווים שהוא יספיק התקפית.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, גבי קניקובסקי, פארפה גיאגון, ערן זהבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
צפוי לפתוח לראשונה מאז חזר. דור פרץ/אריאל שלום

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי תל אביב 0:2 בחוץ בעונה שעברה, במשחק שהוביל לפיטוריו של פטריק ואן לוון, אבל בבית גברה עליה רק פעם אחת בתשע השנים האחרונות. זה קרה לפני פחות משנתיים, עם מהפך וניצחון 2:3 בדצמבר 2020.

* בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו במחזור הרביעי, מכבי תל אביב ניצחה 1:2 באשדוד בספטמבר 2010. ניר ביטון, היום בצהוב, פתח אז בהרכב המארחת.

* מכבי תל אביב, שמחזיקה במאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים, לא פתחה עונה עם ארבעה ניצחונות מאז 2013/14. אז, אגב, היא נעצרה במחזור החמישי ם 0:0 באשדוד.

* ולאדן איביץ' עדיין לא הפסיד משחק במסגרת העונה הסדירה בליגת העל. שני ההפסדים היחידים שלו כמאמן מכבי תל אביב היו בפלייאוף, כשב-55 משחקי הליגה הסדירה (שתי עונות) המאזן שלו עומד על 42 ניצחונות ו-13 תוצאות תיקו. מול אשדוד יש לו מאזן מושלם בארבעה מפגשים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: אשדוד
קהל: 6700

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 18:00: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully