וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס לא צפוי לבצע שינויים: "יש סגל ששווה מקום בצמרת הגבוהה"

מאמן בני סכנין מתכנן להמשיך בשבת (19:30, ספורט3) עם ה-11 שניצחו את הפועל חיפה. מכבי נתניה מצפה להפגין חוסן מנטלי ומתעקשת שאריך ברקו ימשיך לקבל קרדיט

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 2:1/ספורט1

בני סכנין

בני סכנין רשמה שני ניצחונות חוץ משכנעים העונה בליגת העל, הפסידה רק לאלופה מכבי חיפה, והיא תנסה להמשיך במומנטום החיובי גם כאשר תארח מחר את מכבי נתניה (שבת, 19:30, ספורט3).

המאמן חיים סילבס צפוי להמשיך עם ההרכב שפתח בניצחון על הפועל חיפה, כאשר במועדון מאמינים שבשבועות הקרובים חלוץ הרכש גרמן אונוגחה ייכנס לעניינים וישדרג עוד יותר את החלק הקדמי: "אנחנו באמת חושבים שיש לנו סגל ששווה מקום בצמרת הגבוהה, וזה משחק כדי להראות ולהוכיח את זה", אמר אחד משחקני הקבוצה.

הרכב משוער: גד עמוס, עובדיה דרויש, אנטה פוליץ', מארון גנטוס, חסן חילו, טאלב טואטחה, איהאב גנאים, מרואן קבהא, בירם כיאל, ניקולאו קרדוסו, גיא מלמד.

שחקני בני סכנין מרואן קבהא, גיא מלמד. מאור אלקסלסי
ההרכב לא צפוי להשתנות. קבהא ומלמד/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

מכבי נתניה תנסה לעצור את רצף שני ההפסדים שלה. מעבר לבעיות המקצועיות, דיברו בקבוצה בעיקר על הפן המנטלי ועל כך שהם נשברו פעמיים במצב של פיגור, גם בחיפה וגם במשחק ההפסד 2:0 להפועל תל אביב במחזור הקודם.

המאמן בני לם יחסר את פטריק טוומאסי ועומרי גנדלמן שנעדרים כבר תקופה ארוכה וככל הנראה לא יהיו כשירים עד אחרי פגרת הנבחרת בסוף החודש. לרשימת הפצועים הצטרף גם לירן רוטמן, שנפגע בהפסד לאדומים בשבוע שעבר, כאשר אביב אברהם שהחלים מפציעה במפשעה צפוי לשוב להרכב.

עדן קארצב ימשיך לקבל קרדיט בקישור האחורי יחד עם בוריס אנו, שיפתח לצידו. שחקן הכנף הגרמני, אריך ברקו מאכזב מאוד עד כה, אך במכבי נתניה טוענים בתוקף שאין בשלב זה שום כוונה להחליפו והוא ימשיך לקבל קרדיט.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, פלוריאן הארטהרץ, עדן קארצב, בוריס אנו, אביב אברהם, אריך ברקו, איגור זלאטנוביץ', גיל יצחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טריוויה

* 39 מפגשים היו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשמכבי נתניה מובילה 6:15 בניצחונות ועוד 18 משחקים הסתיימו בתיקו (שמונה מהם ב-0:0).

* בני סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה ב-11 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-0:2 בחוץ בינואר 2016 (צמד של פיראס מוגרבי).

* בבית הרצף ארוך הרבה יותר. סכנין לא ניצחה את נתניה כמארחת מאז המפגש הראשון ביניהן בליגת העל, במשחק שנערך בעילוט והסתיים ב-1:2 בנובמבר 2003. היא אירחה מאז עוד 16 מפגשים, בהם רשמה שישה הפסדים ו-10 תוצאות תיקו.

* מכבי נתניה הפסידה בשני משחקיה האחרונים. שלושה הפסדי ליגה רצופים לא היו לה מאז דצמבר 2020-ינואר 2021, ואז היא קטעה את הרצף עם 0:1 בסכנין משער של חן עזרא.

* בצירוף משחקי הפלייאוף העליון בעונה שעברה, נתניה סופרת ארבעה הפסדי חוץ רצופים. הכי הרבה שלה מאז שמונת הפסדי החוץ בעונת הירידה 2015/16.

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 18:00: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully