וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה יודעים: "חדרה זה משחק שיכול לכוון את העונה"

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 18:01

בקבוצה מבינים: "הפסד יהווה בעיה". בן מרגי ידריך, מלול וקווי יפתחו. אסף נימני לקראת המפגש בנתניה: "הכל זה ביטחון אישי"

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה, שפתחה את העונה בצורה סבירה מבחינתה עם ניצחון, תיקו והפסד, תנסה מחר לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות כשתארח באצטדיון בנתניה את הפועל חיפה (שבת, 19:30). בחדרה מאמינים שאחרי ניצחון החוץ על בני ריינה במחזור הקודם, אפשר לייצר רצף של תוצאות טובות לקראת המשך המאבקים בליגה.

"אנחנו מגיעים למשחק עם הפועל חיפה אחרי שבוע אימונים טוב", אמר המאמן אסף נימני לקראת המשחק. "עשינו ניצחון מאוד חשוב מול ריינה ואנחנו באים עכשיו למשחק שאנחנו רוצים לעבור כדי לעמוד במטרות שאנחנו מציבים לעצמנו. יש לנו מנטרה שהיא מאוד קבועה וזה המסר שאנחנו מעבירים לשחקנים, אנחנו ממשיכים ממשחק למשחק וחשוב לנו להמשיך ולאגור נקודות כמה שיותר מהר".

על הבדלי היכולת מגביע הטוטו למשחקי הליגה הוסיף המאמן: "הכל בסוף זה ביטחון אישי של השחקנים. אין לי ספק שככל שהקבוצה תלך ותתגבש ותתייצב, אז גם השחקנים ייראו יותר טוב. אנחנו בשלב ראשוני של העונה. לגביע הטוטו נכנסנו ישר אחרי מחנה האימונים, אז ביצענו את זה על הצד הטוב. מבחינה פיזית הקבוצה עדיין לא ב-80 אחוז שלה בשלב הזה וזה נורמלי. ככל שנצבור יותר ביטחון, השחקנים יבואו יותר לידי ביטוי".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, פיליפ איפולה, קלמן שטרום, מנשה זלקה, ניקו אולסק, סמי בורארד, סער פדידה, סטיבן אלפרד

אסף נימני מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
"הכל בסוף זה ביטחון אישי". אסף נימני/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה

הקבוצה של ניר קלינגר תנסה להתאושש מההפסד לבני סכנין, כאשר המאמן חש טוב יותר, אך עוזרו מאיר בן מרגי צפוי לעמוד על הקווים מחר. קלינגר אמור לערוך מספר שינויים בהרכב, בראשם הכנסתם של דור מלול וקוואמי קווי. גם גל אראל ישתלב ב-11 על חשבונו של תמיר גלזר המורחק. המאמן ימשיך במערך של שלושה בלמים.

"אמנם זה רק המחזור הרביעי, אבל אין ספק שזה משחק שיכול לכוון את כל העונה", אמר שחקן בהפועל חיפה. "ניצחון - ואנחנו בקצב צבירת נקודות סביר בהחלט. הפסד וזו כבר תהיה בעיה".

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנדריי מירון, קונסטנטינוס סוטיריו, דינו שטיגלץ, דודי טוויטו, גל אראל, חנן ממן, קוואמי קווי, שובל גוזלן, אלון תורג'מן.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טריוויה

* הקבוצות נפגשו 14 פעמים בכל המסגרות מאז עלייתה של הפועל חדרה לליגת העל, והפועל חיפה השיגה את הניצחונות הראשונים שלה רק בעונה שעברה (0:3 בבית בסיבוב הראשון ו-0:1 בבית בפלייאוף התחתון). פרט לכך יש תשע ניצחונות לחדרה ושלוש תוצאות תיקו.

* כאשר חדרה מארחת, המאזן עגום עוד יותר מבחינת החיפאים: שישה משחקים, שישה ניצחונות של חדרה והפרש שערים 3:15.

* גם בשנים המשותפות בליגה הארצית בתחילת שנות ה-90' לא הצליחה הפועל חיפה לגבור על יריבתה בחוץ. ניצחון הליגה האחרון כאורחת היה 1:2 במאי 1988, בפלייאוף העליון של הארצית.

* שובל גוזלן, שכבש 14 שערי ליגה בשנתיים שלו במדי הפועל חדרה, יפגוש אותה כעת כשחקן הפועל חיפה. מנגד, סער פדידה לראשונה מול הקבוצה בה גדל.

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 18:00: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully