וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה מעבר לא פשוט מליגת האלופות לליגת העל"

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 19:05

מאור לוי וצ'יבוטה צפויים לפתוח, התלבטות אם להעניק מנוחה גם לסונדגרן: "יהיו שינויים" אמר מאמן מכבי חיפה לקראת סקציה נס ציונה

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

מכבי חיפה חזרה מפורטוגל והחלה בהכנות למשחק נגד סקציה נס ציונה (שבת, 18:00, ספורט4). הירוקים הפסידו ביום שלישי 2:0 בליסבון לבנפיקה, וכעת חוזרים לליגת העל למשחק בית מול העולה החדשה, בתקווה לשמור על מאזן מושלם בליגת העל ואולי גם לכבוש את הפסגה בה ניצבת כרגע מכבי תל אביב.

בכר שוב יבצע רוטציה ושחקנים כמו מאוויס צ'בוטה ומאור לוי אמורים לזכות לקרדיט ולפתוח בהרכב. פייר קורנו יזכה למנוחה ועל כן גם סאן מנחם מתוכנן לפתוח. בחוד ישנה התלבטות בין דין דוד לניקיטה רוקאביצה וגם בעמדת המגן הימני קיימת התלבטות האם להעניק מנוחה לדניאל סונדגרן או להמשיך איתו בהרכב. בוודאות ייעדר עלי מוחמד שבמועדון מאמינים שניתן יהיה לכשירו למשחק נגד פריז סן ז'רמן השבוע.

לקראת המשחק אמר ברק בכר: "הפסדנו לבנפיקה למרות שעשינו את המקסימום, ועכשיו אנחנו נדרשים לסוג של שגרה בה יש לנו משחקים בכל המסגרות. עלינו לדעת לעשות את ההפרדה ולהתרכז בליגה שהיא לא פחות חשובה. אין ספק שזה מעבר לא פשוט מליגת האלופות לליגה ואנחנו צריכים את הקהל איתנו. יהיו גם שינויים פה ושם ואני מאמין שביחד עם הקהל נגיע בגישה טובה כדי לסמן וי ולנצח. אחר כך נתפנה לליגת האלופות".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, דילן בטובינסיקה, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, מאור לוי, עומר אצילי, מאוויס צ'יבוטה, דין דוד.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. Gualter Fatia, GettyImages
קודם סקציה נס ציונה, אחר כך פריז סן ז'רמן. בכר/GettyImages, Gualter Fatia

סקציה נס ציונה

העולה החדשה עדיין לא הבקיעה שער מתחילת העונה, אך בצוות המקצועי נתנו השבוע דגש בעיקר על משחק ההגנה לפני המפגש מול ההתקפה האימתנית של הירוקים.

המאמן ניר ברקוביץ', שיחסר מחר את המגן עומרי בן הרוש ששבר את ידו, תרגל מספר מערכים לקראת המשחק ועדיין לא ברור אם יפתח עם חוליית הגנה מעובה יותר שתכלול שלושה בלמים, או עם רביעייה הגנתית כמו בהפסד לבית"ר ירושלים.

סתיו ישראלי צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקום בן הרוש הפצוע, כאשר סטפן אקה ואבובאקר קייטה יפתחו בוודאות במרכז ההגנה. לבאן קוטאליה ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה למרות שהוא מתקשה למצוא את הרשת, ואף עלו מחשבות על החלפתו בחלוץ זר אחר.

ברקוביץ', שמודע למשימה הקשה שעומדת בפני קבוצתו, אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים אחרי שלושה משחקים בהם לא לקחנו נקודות, ואנחנו יודעים שמכבי חיפה זו אופרה אחרת. אנחנו גם יודעים שהם מגיעים בהרכב משני ושומרים על השחקנים שלהם. נבוא מרוכזים ומחויבים כדי לנסות ולקחת את הנקודות הראשונות שלנו העונה".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, סטפן אקה, אבובאקר קייטה, סתיו ישראלי, עילאי טרוסט, מוחמד אוסמן, פרדי פלומיין, נס זמיר, אלמוג בוזגלו, לבאן קוטאליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לבאן קוטאליה, סקציה נס ציונה. קובי אליהו
ימשיך לקבל קרדיט. קוטאליה/קובי אליהו

טריוויה

* שמונה מפגשים היו בין שתי הקבוצות בכל המסגרות, כשהראשון הסתיים ב-1:1 באוגוסט 1966 ובשבעת הבאים ניצחה מכבי חיפה.

* ברק בכר דווקא הפסיד לסקציה נס ציונה בפעם היחידה שאימן מולה - 2:1 עם הפועל באר שבע בנובמבר 2019.

* מכבי חיפה עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים. את עונת 2009/10, שגם בה שיחקה במקביל בשלב הבתים של ליגת האלופות, פתחה עם 10 ניצחונות רצופים.

* סקציה נס ציונה נותרה הקבוצה היחידה בשתי הליגות הבכירות שטרם צברה אפילו נקודה אחת. היא גם לא מצאה את הרשת בשלושת מחזורי הפתיחה.

* דין דוד בבצורת של 15 משחקים בכל המסגרות. שערו האחרון היה בחצי גמר הגביע מול הפועל חיפה, לפני ארבעה חודשים וחצי.

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 18:00: מכבי חיפה - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully