וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "אנחנו רוצים לזכות השנה בכל התארים האפשריים"

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 18:22

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת מ.ס. אשדוד, (שבת, 20:15, ספורט4). הקשר: "עדיין חולם על אירופה". איביץ': "היינו קרובים מאוד להחתים שחקן כנף, אבל הוא ביטל ברגע האחרון"

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

אחרי שפתחה את העונה בצורה מושלמת עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, מכבי תל אביב תתארח ביום שבת אצל מ.ס. אשדוד ותנסה להישאר מושלמת מול יריבה שעשתה לה חיים קשים בשנים האחרונות. ולאדן איביץ' המאמן ודן גלזר הקשר ערכו היום מסע"ת שבה הם דיברו על ההכנות לקראת שבת, המטרות להמשך וגם על יונתן כהן.

דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין חולם על אירופה. דן גלזר/דני מרון

ולאדן איביץ' אמר על המשחק מול אשדוד: "זו יריבה קשוחה שרוצה לשחק ויודעת איך להתקיף. עם שחקנים איכותיים ומאמן טוב. אנחנו צריכים להיות במיטבנו כדי לנצח. זה לא יהיה קל. אנחנו עוברים תהליך ותמיד רוצים להשתפר".

על הבלם החדש דריק לוקאסן: "צפינו בו לפני חודש וחצי. תכננו להביא אותו לפני כן, אבל הוא נשאר בקבוצה שלו. מהרגע שקיבלנו אישור שהוא פנוי אז הלכנו עליו. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. הלכנו על שחקן שיכול לתת לנו משהו אחר והוא יהיה זמין אני מקווה החל מהמשחק הבא".

על החיזוק האפשרי: "אמרתי הרבה פעמים שרצינו להביא עוד שחקן כנף. היינו מאוד קרובים להחתים אחד כזה, אבל ברגע האחרון הוא החליט לא לבוא. לא נביא סתם שחקן כדי להגיד שהבאנו, נביא רק שחקן שאנחנו מאמינים שייתן לנו איכות. אנחנו מחפשים שחקן כזה".

דן גלזר אמר לקראת המשחק הקרוב: "אשדוד קבוצה מצוינת שמקשה עלינו מאוד בשנים האחרונות. אנחנו נגיע מוכנים ב-100 אחוז ונעבוד הכי קשה שיש כדי לנצח את המשחק. ידענו שלא עשינו משחק מושלם נגד קרית שמונה. השחקנים יודעים שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב".

על המאבק הצמוד שצפוי בצמרת: "לא חושבים יותר מדי על קבוצות אחרות. אנחנו יודעים שצריך לנצח בכל משחק ולעשות את העבודה שלנו. המטרה לעונה הזו היא להצליח מבחינה קבוצתית ולהשיג את כל התארים האפשריים. מבחינה אישית אני רוצה להשתפר ולתת יותר מספרים העונה".

על יונתן כהן: "השיחות שלי עם יוני ישארו בינינו. כולם יודעים שאנחנו חברים טובים. בלי קשר לזה שאני מתגעגע, אני גם הייתי רוצה לחזור לשתף איתו פעולה. אם מפחיד אותי? לא, כל אחד והמסע שלו. יש לי חלום גדול והוא לשחק באירופה, כרגע אני במועדון אירופאי לכל דבר ואני בא לאימון שמח, שזה חשוב. זה שהם חזרו לא אומר דבר על אחרים. הם עשו צעד מדהים שיצאו לאיטליה ולא אמרו את המילה האחרונה, הם עוד צעירים. אני מקווה שגם אני אגשים את החלום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully