וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטציות אצל איביץ': אוסקר גלוך לא יפתח נגד אשדוד בשבת

8.9.2022 / 9:30

הכישרון הצעיר שכיכב במחזורי הפתיחה עשוי לאבד את מקומו בהרכב לראשונה העונה בליגה, פארפה גיאגון יפתח על חשבונו. גם דור פרץ שנכנס כמחליף בשני המשחקים האחרונים אמור לפתוח. ניר ביטון יתפוס את מקומו של פיבן, זהבי יהיה חלוץ בודד (שבת, 20:15, ספורט4)

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

אוסקר גלוך צפוי לחכות על ספסל מכבי תל אביב במשחק החוץ באיצטדיון הי"א מול מ.ס. אשדוד (שבת, 20:15, ספורט4). על אף שגלוך פתח בשלושת משחקי הליגה הראשונים והיה שותף מלא לניצחונות עם שערים ובישולים, הוא לא תורגל השבוע בהרכב ומי שאמורים לשחק יחד כקשרים קדמיים הם גבי קניקובסקי ופארפה גיאגון. קניקובסקי הצטיין במשחק האחרון נגד קרית שמונה כשכבש צמד וגיאגון, שעלה מהספסל הוסיף את השער השלישי, מה שאמור להוביל לכך ששניהם יפתחו יחד וגלוך יפתח לראשונה העונה בליגת העל על הספסל.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אף אחד לא בטוח בהרכב. גלוך/אריאל שלום

ולאדן איביץ' יצטרך לעשות שינויים בהרכב ובמערך מכיוון שאין לו חלוץ שני ליד ערן זהבי. הסרבי יעבור לשחק עם ארבעה בקישור מתחת לחלוץ אחד, זהבי, מאחר שג'ורג'ה יובאנוביץ' מורחק ודור תורג'מן בטירונות.

איביץ' ישמור על קו של חמישה בקו האחורי, עם שלושה בלמים, כאשר ניר ביטון שלא נכלל בסגל למשחק האחרון מול עירוני קרית שמונה בגלל פציעה, ישוב להרכב על חשבון שחר פיבן. גם דור פרץ שנכנס כמחליף בשני משחקי הליגה האחרונים, אמור בפעם הראשונה לקבל את חולצת ההרכב.

* גם השנה, כמדי שנה, משתפת מכבי תל אביב פעולה עם ארגון "אחים לסמל" כדי לגייס תרומות לטובת אריזות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה שיחול בהמשך החודש. השנה נקרא הפרוייקט עושים טוב בצהוב, בשיתוף אחים לסמל וקרן מכבי תל אביב, והוא מוקדש לזכרו של אוהד הקבוצה כליל קמחי ז"ל שנהרג בנסיבות טרגיות. הבוקר הודיעה הקבוצה שנשבר שיא התרומות, עם יותר מ-400 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully