וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המבחן הגדול בקריירה": רגע האמת של שחקני נבחרת ישראל

8.9.2022 / 7:00

הנבחרת דרוכה לפני המשחק הגורלי נגד צ'כיה, ומנסה לשכוח מאירועי השבוע האחרון: "קרו דברים שלא צריכים לקרות, אבל החבר'ה מקצוענים"

סיכום היום בספורט, 8.9/ספורט1

רגע האמת של נבחרת ישראל בכדורסל ביורובאסקט 2022 יגיע הערב (חמישי, 18:30) במפגש נגד נבחרת צ'כיה המודרכת על ידי המאמן הישראלי ננו גינזבורג. ניצחון של ישראל ישלח אותה לשלב שמינית גמר היורובאסקט בברלין ביום ראשון מהמקום השלישי, ולמפגש נגד קרואטיה או אוקראינה.

הפסד של ישראל יסיים את האליפות עבורה בהנחה שפינלנד תנצח במשחק שייערך בשעה 15:00 את הולנד. אם הפינים יופתעו על ידי ההולנדים, שלא ניצחו במשחק רשמי כבר שנה וחצי, ישראל תוכל להפסיד בהפרש של עד 5 נקודות הפרש ולעלות מהמקום הרביעי למפגש נגד יאניס אנטטוקומפו ונבחרת יוון בשמינית הגמר.

בנבחרת ובאיגוד הכדורסל שמו בצד את כל הדיבורים על חוסר הכימיה שצצו בתקופה האחרונה לקראת המשחק הערב, ויודעים שניצחון בו יסייע לעמוד ביעדים שהוצבו לפני האליפות. הפסד לעומת זאת יהיה שווה כישלון. בישראל מאמינים שניתן לגבור על הצ'כים המנוסים, שמציגים סגל שרובו היה חלק מההעפלה לרבע גמר אליפות העולם לפני שלוש שנים והשתתף באולימפיאדה בשנה שעברה.

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה מול שחקן נבחרת סרביה ניקולה יוקיץ'. FIBA, אתר רשמי
חייב להתעלות. אבדיה/אתר רשמי, FIBA

הצוות המקצועי שוחח עם השחקנים מספר פעמים אתמול וחזר על המנטרה - "תהיו מרוכזים, אל תתפתו לעשות דברים שמחוץ לתוכנית המשחק, תישארו בפוקוס ואנחנו ננצח". ישראל תנסה לשלוט בקצב המשחק ולהוציא ממנו את הכוכב הגדול של הצ'כים, תומאש סאטורנסקי, שסוחב פציעה.

"עבור הרבה מהשחקנים היום זה המבחן הכי גדול בקריירה שלהם עד כה", סיפר אחד מאנשי הנבחרת, "עוד ידובר רבות על מה שהיה כאן בשבוע החולף. ראינו דברים כאלה בעבר, אבל חלק מזה לא היה צריך לקרות. בסופו של דבר החבר'ה מקצוענים, ונקווה שיעשו את העבודה כדי להמשיך הלאה למשחק נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully