וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "דמבלה ברמה של ניימאר בשיאו. הרעב של לבנדובסקי בלתי נגמר"

מאמן ברצלונה יצא מגדרו אחרי ה-1:5 על ויקטוריה פלזן, הפולני הפך לראשון שמבקיע שלושער בליגת האלופות בשלוש קבוצות שונות, גם סרג'י רוברטו נפעם: "רק הגיע וכבר כבש המון עבורנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

רוח חדשה נושבת בקאמפ נואו. הפרויקט של צ'אבי בברצלונה אמנם החל את עונת 2022/23 עם 0:0 ביתי מול ראיו וייקאנו בליגה, אבל מאז הבלאוגרנה ניצחה את כל משחקיה וגם את ליגת האלופות היא החלה הערב (שלישי) עם ניצחון מרשים, 1:5 ביתי על האלופה הצ'כית ויקטוריה פלזן.

לשמחתם של המאמן צ'אבי ואוהדי ברצלונה שאט אט חוזרים למלא את יציעי הקאמפ נואו, שחקני הרכש בהחלט נותנים את אותותיהם: הבלם ז'ול קונדה בישל משחק שלישי ברציפות והפעם לקשר פרנק קסייה שהגיע ממילאן, רוברט לבנדובסקי החל עונה נוספת במפעל היוקרתי עם שלושער ופראן טורס שנרכש בדצמבר בעונה שעברה קבע את תוצאת הסיום בבעיטה מהאוויר אחרי שעוסמאן דמבלה הקפיץ לעברו ורשם את הבישול השני שלו.

"דמבלה מאושר כאן, טוב לו", אמר צ'אבי על הקשר הצרפתי שבסופו של דבר האריך את חוזהו ולא עזב בחינם, כפי שנראה היה במשך תקופה ארוכה, "הוא נהנה מהכדורגל ואנחנו נהנים ממנו. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו , הוא מבשל וכובש. על הקו הוא ממש נשק מבחינתו. עבורי, הוא ברמה של ניימאר כשהיה בשיא הקריירה שלו".

מאמן הבלאוגרנה גם נשאל על לבנדובסקי שסיים עם שלושער מרהיב, כששניים משעריו בבעיטות על סף הרחבה: "יש לו רעב שלא נגמר להצליח ולכבוש שערים. כבר נגמרות לי המילים עליו. זה לא רק השלושער שהוא כבש, אלא שהוא עובד קשה בלי הפסקה. הוא רכש מדהים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חלוץ ברצלונה רוברט לבנדובסקי. Alex Caparros, GettyImages
עשה גם היסטוריה הערב. לבנדובסקי/GettyImages, Alex Caparros

גם סרג'י רוברטו נפעם מלבנדובסקי ובהמשך התייחס למצבו אחרי שביקש להתחלף: "אם לומר את האמת, ההצטרפות שלו אלינו היא מתנה גדולה. הוא רק הגיע וכבר כבש המון שערים, חוץ מזה שהוא מקצוען ובחור נפלא. אני גם שמח שעליתי בהרכב כי לא פתחתי במשחק רשמי כמעט שנה, עד שהרגשתי משהו ברגל. הצוות הרפואי כבר אמר לי שזה שום דבר רציני, אבל מחר נדע יותר".

היה זה כמובן השלושער הראשון של לבנדובסקי בברצלונה/ בליגת האלופות במאזנו כבר 89 שערים, מדורג שלישי בהיסטוריית המפעל אחרי ליאונל מסי (125 שערים) וכריסטיאנו רונאלדו (141).

בכלל, הפולני בן ה-34 היה מעורב ב-108 שערים ב-107 משחקים במפעל, כשרק מעונת 2018/19 ועד עתה לזכותו 44 שערים ו-8 בישולים ב-35 משחקים. הוא גם הפך לראשון שכובש שלושער בשלוש קבוצות שונות בליגת האלופות, קודם לכן עשה זאת בבאיירן מינכן ובבורוסיה דורטמונד. היה זה השלושער השישי שלו בליגת האלופות, כשגם כאן הוא מפגר רק אחרי כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי עם שמונה שלושערים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully