וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: נבחרת הנשים של ישראל העפילה לאליפות העולם בכדורמים

הכחולות-לבנות הכניעו 8:15 את קרואטיה, העפילו למשחק על מקומות 5-6 באליפות אירופה וישתתפו גם בתחרות בשנה הבאה ביפן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

הישג נוסף לנבחרת הנשים של ישראל בכדורמים , שהערב (רביעי) ניצחה 8:15 את קרואטיה וכך הבטיחה לא רק את העלייה למשחק על מקומות 5-6 באליפות אירופה, אלא גם הבטיחה לראשונה בהיסטוריה את השתתפותה באליפות העולם שתיערך בשנה הבאה ביפן.

נבחרתו של דימיטריס מברוטאס החלה לא טוב את הערב ונקלעה לפיגור מוקדם, אלא שהרבע השני נפתח בצורה נהדרת עבור ישראל צמד שערים של מריה בוגצ'נקו ונופר הוכברג. גם המשך הרבע המשיך להיות כחול לבן עם שערים של עלמא יעקבי ואחד נוסף של הוכברג. חצי דקה לסיום המחצית הצליחו הקרואטיות לכבוש שער מצמק שקבע 4:8.

נבחרת ישראל בכדורמים. LEN, אתר רשמי
היסטוריה נוספת רשומה על שמן של שחקניות נבחרת ישראל בכדורמים/אתר רשמי, LEN

בוגצ'נקו והוכברג המשיכו עם היכולת המצוינת גם ברבע השלישי והעלו את ישראל ליתרון של שישה שערים. שלושה שערים נוספים של הנבחרת (נועה ססובר, עלמא יעקבי ושונית סטרוגו) אל מול שניים בלבד של קרואטיה הורידו את ישראל לסיום הרבע ביתרון 6-13. שונית סטרוגו פתחה את הרבע המכריע עם שער נוסף והילה פוטוריאן הוסיפה עוד אחד לישראל. בצד השני שני שערים קרואטים הצליחו רק לצמק את התוצאה, ובסיום 8:15 וישראל מעפילה לאליפות העולם.

מחרתיים (18:30) תפגוש הנבחרת את הונגריה למשחק על מקומות 5-6 באירופה. עוד קודם, מחר (11:00) תשחק נבחרת הגברים מול הולנד על מקומות 11-12.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully