וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרפת שחשפה את החזה הפכה לכוכבת ב-OnlyFans: "עוד לא ראיתם כלום"

7.9.2022 / 1:00

טאי אמרי, שחגיגות הניצחון שלה הפכו לוויראליות, מספרת על ההצלחה הגדולה, גאה לנצח את הקרדשיאנס, מצפה לראות "ים של ציצים", ומבטיחה: "זה רק יחמיר"

המתאגרפת חגגה ניצחון בקרב, וחשפה את החזה לעיני הקהל ההמום/צילום מסך

טאי אמרי, המתאגרפת האוסטרלית בקרבות ללא כפפות ("Bare Knuckle"), עלתה לכותרות בשבוע האחרון, אחרי שבסיום ניצחון הבכורה שלה היא עלתה על החבלים של הזירה, הרימה את חולצתה וחשפה את החזה בפני הקהל. כעת היא טוענת שהיא נהנית מעלייה עצומה במספר המנויים לחשבון ה-OnlyFans שלה, וטוענת: החגיגות שלה "רק הולכות להחמיר".

אמרי הפך לוויראלית השבוע, כשהיא מפרקת את רונג אטוי קונצ'אי התאילנדית, וחגיגות שהפתיעו גם הצופים וגם את השדר. לדבריה, בעקבות המהלך דף ה-OnlyFans שלה נהנה מעלייה של 6,150 אחוז.

צפו בניצחון המרשים

לדבריה, בעוד שקודם לכן הרוויחה 400 דולר לחודש ממנויים שמשלמים 10 דולר כדי להיכנס לעמוד שלה, ההערכה היא שכעת היא הולכת להרוויח כ-25,000 דולר לחודש לאחר שנהנתה מגידול של פי 62 במעריצים משלמים.

"זה פשוט שיגעון", סיפרה, "מספר העוקבים שלי היה אולי אולי 40, זה עלה ל-2,500, משהו כזה". האם היא ננזפה על המעשה על ידי המארגנים? "הם מאפשרים לי לחלוטין להמשיך להיות אני, וכך אעשה", אמרה.

יותר מזה - כעת היא טוענת שהיא מתכוונת להמשיך לחשוף את עצמה, ומקווה לקבל תגובות מהקהל. "המטרה שלי היא להגיע למצב שבו תהיה השתקפות מהקהל - כאשר ים של ציצים יסתכלו עליי בחזרה, כמו צבא שמצדיע, מגברים לנשים", כך אמרה, "החגיגות שלי? זה רק הולך להחמיר... זה מי שאני. אז למרבה המזל, או למרבה הצער, זה הולך להחמיר ככל שיאפשרו לי. ככה אני מרגישה יותר נוח".

"כן, שברנו את האינטרנט", התרברבה והוסיפה: "חברים שלי אמרו לי שאני הדבר הטרנדי מספר 1 בגוגל, אז זה די נחמד לנצח את הקרדשיאנס במשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully