וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרפת חגגה ניצחון בקרב, וחשפה את החזה לעיני הקהל ההמום

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 8:31

טאי אמרי עוררה זעם רב ברשתות, אחרי שטיפסה על החבלים והרימה את הגופיה בחגיגות הניצחון. העבר שלה ממחיש את הבעייתיות: "מבוכה למין הנשי"

המתאגרפת חגגה ניצחון בקרב, וחשפה את החזה לעיני הקהל ההמום/צילום מסך

הלוחמת האוסטרלית טאי אמרי הצליחה בסוף השבוע להדהים את הנוכחים באולם באליפות איגרוף ללא כפפות (בידיים חשופות, Bare Knuckle), אחרי שניצחה בתאילנד בקרב הבכורה שלה בענף - ובמסגרת חגיגות הניצחון הרימה את חולצתה וחשפה את החזה שלה בפני הצופים.

אמרי, בת 35, הצליחה לנצח את יריבתה רונג ארון קונצ'אי בזכות מהלומה תחתית קטלנית והורידה אותה ארצה בנוקאאוט, ומרוב התרגשות רצה לעבר החבלים, עלתה מעלה והרימה את חולצתה. השדר ההמום לא ידע ממש מה להגיד, ורק אמר: "הו, זאת חגיגה מעניינת, לא ראיתי דבר כזה בעבר".

אמרי היא לוחמת MMA חובבנית, שהפסידה בשני קרבות לפני שעברה ל-BKFC (קרבות איגרוף ללא כפפות), וכאמור, כבר בקרב הראשון שלה ניצחה יריבה שהשתתפה כבר ב-60 קרבות בענף. בעבר היא שיחקה בליגת ה"פוטבול בתחתונים", כך שאין פלא שלצד גולשים משועשעים שאהבו את החגיגה הייחודית, היו רבים שהתנערו ממנה וטענו שהיא מגחיכה את הענף ואת הקהל של ענף רציני מאוד.

"פשוט מגעיל מה שהיא עשתה, לחשוף את עצמה בחגיגות", כתב אחד הגולשים, "את הסיבה שבגללה סוטי מין וחזירים מיזוגנים מקבלים לגיטימציה. את מבוכה למין הנשי".

היא עצמה כתבה אחרי הניצחון: "אם אתם לא מכירים, עכשיו אתם כן. טאי אמרי. מחיאות כפיים לכל מי שאי פעם נתן לי לאכול, מקום לישון בו, מקום להתאמן בו, אימן אותי או האמין בי. זה לא הלך לפח, תמיד ידעתי להשתמש באנרגיה הזאת. אני כל כך גאה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully