וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעה תמונת שמינית הגמר ביורובאסקט, יוון וסרביה נותרו מושלמות

יאניס ויוקיץ' קיבלו מנוחה ובכל זאת סיפקו הצגות: הראשון יפגוש את צ'כיה בשלב הבא, כוכב דנבר יתמודד עם איטליה. המשחקים המלאים - בפנים

סיכום היום בספורט, 8.9/ספורט1

מחזור הסיום בשלב הבתים של היורובאסקט הגיע לסיומו היום (חמישי), כשיוון וסרביה שמרו על מאזנים מושלמים. בכך נקבעה תמונת שמינית הגמר:

גרמניה - מונטנגרו
יוון - צ'כיה
ספרד - ליטא
פינלנד - קרואטיה
סלובניה - בלגיה
אוקראינה - פולין
טורקיה - צרפת
סרביה - איטליה

שחקן נבחרת יוון יאניס אנטטוקומפו. Mattia Ozbot, GettyImages
קלי קלות. יאניס/GettyImages, Mattia Ozbot
שחקן נבחרת קרואטיה בויאן בוגדנוביץ'. רויטרס
הצטיין כהרגלו. בוגדנוביץ'/רויטרס

בית ג'

קרואטיה - אוקראינה 85:90

על אף התוצאה, אוקראינה בכל זאת סיימה בבית בשל ניצחונה של איטליה במשחק המאוחר. העסק הלך צמוד, ובעוד חמש דקות לסיום עוד הובילו האוקראינים 75:79, היריבה השלימה ריצת 0:11 וסגרה עניין. בויאן בוגדנוביץ' המצוין בלט עם 27 נקודות, ולודימיר הרון הוביל עם 21 נקודות (9 מ-10 מהשדה) בצד השני.

אסטוניה - יוון 90:69

אף שידעה שהמקום הראשון מובטח לה עוד לפני כדור הביניים הראשון, יוון בכל זאת דאגה לשמור על המאזן המושלם והיא נראית אימתנית לפני שמינית הגמר. אחרי רבע ראשון צמוד יחסית, לחצו יאניס אנטטוקומפו וחבריו על הדוושה וברחו ליתרון דו-ספרתי, כשכוכבם יורד לחדרי ההלבשה עם 25 נקודות (9 מ-10 מהשדה) ב-15 דקות בלבד. המחצית השנייה כבר היתה לפרוטוקול בלבד. בדקות המועטות בהן שיחק, סבל יאניס מכאבים בברכו, ירד לספסל ולא שב עוד. מלבדו, רק קוסטס סלוקאס (11) קלע בספרות כפולות. בשלב הבא, תפגוש אחת הפייבוריטיות לזהב את צ'כיה.

בריטניה - איטליה 90:56

האיטלקים אמנם ניצחו במשחקם הקל ביותר באליפות, אך העפילו לשלב הבא מהמקום הרביעי בלבד, מה שאומר מפגש עם סרביה האימתנית בשמינית. סימונה פונטקיו המשיך להצטיין עם 18 נקודות ב-16 דקות, ג'יג'י דאטומה תרם 13. מיילס הסון הוביל עם 18 בשורות הבריטים, שסיימו את שלב הבתים ללא אף ניצחון, ועם רבע אחרון של 23:2.

שחקן נבחרת פינלנד לאורי מארקנן. רויטרס
קלי קלות. לאורי מארקנן/רויטרס
שחקן נבחרת סרביה ניקולה יוקיץ'. רויטרס
ועכשיו, לדבר האמיתי. יוקיץ'/רויטרס

בית ד'

פינלנד - הולנד 67:88

אף שהבטיחו העפלה עוד לפני המשחק, הפינים בכל זאת לא ריחמו על הנבחרת החלשה ביותר בבית - לצערה של ישראל שקיוותה להפתעה שתשפר את סיכוייה להשיג את הכרטיס לשלב הבא. לאורי מארקנן הצטיין כהרגלו עם 22 נקודות ב-18 דקות בלבד, שון האף הוסיף 14 וורת'י דה יונג קלע 21 למפסידה.

סרביה - פולין 69:96

החבורה של ניקולה יוקיץ' עם עוד ניצחון קליל, והיא סוגרת שלב בתים מושלם עבורה ונראית דומיננטית מאוד לפני שמינית הגמר. הסרבים ברחו ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, וכבר לא הביטו לאחור. יוקיץ' הוביל שישה שחקנים בספרות כפולות עם 19 נקודות (7 מ-8 מהשדה) ב-17 דקות, ניקולה מיליוטינוב ששיחק לראשונה בטורניר הוסיף 16. מיכל מיכלאק קלע 17 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully