וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשכדורגל פוגש הייטק: הפועל תל אביב תשתף פעולה עם Track160

Track160 תספק לקבוצות הנוער, נערים, ונשים של המועדון את שירותיה: ניתוח ביצועי שחקני המועדון תוך שימוש בטכנולוגיית הניתוח האופטי של החברה, המספקת קטעי וידאו אינדיבידואלים של כל שחקן ומהלך במשחק, הצגת נתונים ועוד

בנות הפועל תל אביב. טל צבר,
נהנות מהשת"פ. בנות הפועל תל אביב/טל צבר

הפועל תל אביב הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם הסטארטאפ הישראלי Track160, המספק שירותי איסוף וניתוח נתונים למועדוני כדורגל. במסגרת הפעילות המשותפת, Track160 תספק לקבוצות הנוער, נערים, ונשים של המועדון את שירותיה: ניתוח ביצועי שחקני המועדון תוך שימוש בטכנולוגיית הניתוח האופטי של החברה, המספקת קטעי וידאו אינדיבידואלים של כל שחקן ומהלך במשחק, הצגת נתונים פרטניים וקבוצתיים מבוססי קטגוריות ועוד.

בשני העשורים האחרונים הכדורגל העולמי כולו צועד לעידן של חדשנות, אולם בראש המגמה ניצבות ליגות הגברים הבכירות ומועדוני הכדורגל המובילים בעולם, אשר משתמשים בכלי ניתוח ביצועים להפקת המירב מהשחקנים. Track160 מספקת שירותי אנליטיקה ווידאו לכדורגל הטרום-מקצועני - ליגות נוער וליגות נמוכות אך מקצועניות - במטרה להנגיש יכולות אנליזה שהיו שמורות רק למועדונים הבכירים ולליגות הגבוהות, גם לשאר עולם הכדורגל. הטכנולוגיה של החברה, מספקת ניתוח עמוק על ביצועי כל שחקן במגרש, הן למאמן ולשחקן עצמו והן להורי השחקן כאשר מדובר בנערים ונערות. בין משקיעי החברה נמנית הבונדסליגה הגרמנית.

אייל בן ארי. יחצ,
מנכ"ל Track160 אייל בן ארי/יחצ

"כיום, מועדוני כדורגל מבינים היטב שטכנולוגיה היא כבר חלק יסודי בענף", אומר אייל בן ארי, מנכ"ל Track160. "הבשורה הטכנולוגית בכדורגל צריכה להיות נחלתם של כלל המועדונים ולא שמורה רק למועדוני הגברים בליגות הבכירות. אנחנו נרגשים מאוד משיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב, בוודאי על רקע החשיבות בהנגשת השירותים והכלים שלנו לקבוצות נשים, נוער. זהו צעד ראשון ומתבקש כדי לקדם את הכדורגל הישראלי כבר מגילאים צעירים צעד אחד קדימה".

"אנחנו שמחים להוסיף למעטפת המקצועית שלנו את המערכת של Track160", מסר אסף גרנשטיין המנהל המקצועי של מחלקות הנוער בהפועל תל אביב. "הפן הטכנולוגי מהווה חלק אינטגרלי מההתפתחות של שחקני הכדורגל במחלקת הנוער והנשים, וחשוב לנו ששחקני המחלקה יקבלו כמה שיותר נתונים וקטעי וידאו מקצועיים, שיכולים לעזור להם להבין את החוזקות שלהם ואת האלמנטים שהם צריכים לשפר. שימוש במאגר נתונים מגוון מהווה נדבך חשוב מאוד, לבטח כשעובדים עם כמות גדולה של שחקנים. אני מאמין שהתוכנה החדשה תעזור לנו לשדרג משמעותית את המאגר של המחלקה, במטרה למקסם את הפוטנציאל של השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully