וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיה: כוכב הרשת הסתפר ביציעים - ונזרק מאליפות ארה"ב

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 11:51

דיג'יון, שהתפרסם בזכות קטעי המתיחות שלו, הכעיס את אנשי האבטחה בארצות הברית. בעבר הסתפר גם במשחק NBA והפריע למשחק בווימבלדון, שגרם לו לקבל השעיה לכל החיים מהטורניר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

אלפי הצופים שמילאו את היציעים באליפות ארצות הברית הגיעו, רובם ככולם, מתוך מטרה משותפת אחת: לצפות בטניס. אלא שרבים מהם הפנו את מבטם אל עבר איש אחד שגנב את ההצגה ובחר לנצל את שהותו ביציעים כדי להסתפר, לא פחות ולא יותר.

לאחר מספר רגעים התברר כי המסתפר הוא לא אחר מכוכב היוטיוב דיג'יון, שהתפרסם בין היתר בזכות המתיחות הוויראליות שלו. כך או כך, את אנשי האבטחה הרגע הזה כלל לא שעשע, והם הוציאו אותו מיציעי המגרש המרכזי בניו יורק. "זה נראה כמו רגע די מוזר להסתפר", אמר טניסאי העבר האגדי ג'ון מקנרו, "עכשיו באמת ראינו הכל".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

תספורת במשחק NBA

מוזר? בהחלט, אבל מסתבר שתספורות במשחקי ספורט זה אחד מסימני ההיכר של כוכב היוטיוב. מוקדם יותר השנה, צולם במהלך משחק NBA בין דאלאס ומינסוטה, תוך כדי תספורת.

והנה הוא מפריע למשחק בווימבלדון

זו גם לא הפעם הראשונה שג'ידיון מפריע למשחק טניס גדול. ברבע גמר טורניר ווימבלדון האחרון, השתמש בזמבורה במהלך משחק בין נובאק דג'וקוביץ' ויאניק זינר, נעצר ולפי דיווחים הושעה לכל החיים מטורניר הטניס הגדול בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully