וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס ריסק שני מחבטים אחרי ההפסד: "זה שובר לב"

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 10:30

האוסטרלי נכנע בחמש מערכות לקארן חצ'אנוב ברבע גמר אליפות ארה"ב: "זה מרגיש כמו כישלון". הרוסי: "אני מרגיש את כאבו. גאה ביכולת שלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

בימים האחרונים נדמה היה שניק קיריוס יעשה זאת, ויחגוג גרנד סלאם שני בקריירה. לאחר שהדיח את דניל מדבדב בשמינית גמר אליפות ארצות הברית סומן האוסטרלי שנמצא בכושר מצוין כמועמד ללכת עד הסוף, אך הבוקר (רביעי) המסע הזה נקטע עם הפסד 7:5, 4:6, 7:5, 6:7 (3), 6:4 לקארן חצ'אנוב.

באופן טיפוסי למדי, הוציא קיריוס את כל העצבים שלו על המחבט - עם תום המשחק, הטיח אותו שוב ושוב בקרקע, עד שנשבר. לאחר מכן, לקח מחבט אחר ושבר גם אותו, אל מול אלפי האוהדים ההמומים.

"זה פשוט מרסק, זה שובר לב", אמר האוסטרלי הכעוס, שהגיע עד גמר ווימבלדון ביולי האחרון. "זה מרגיש כמו כישלון. פחות או יותר כל טורניר אחר במהלך השנה או בזבוז זמן, צריך פשוט להופיע לגרנד סלאמים - רק על זה זוכרים אותך. לא היו לי מספיק כוחות, לא הרגשתי מספיק טוב פיזית. אתה משתפר, אתה נהיה פחות טוב, וזה לא משנה, לאנשים לא אכפת אם שיחקת את אחד המשחקים הכי טובים שלך, אם הפסדת. זה כל מה שזוכרים בגרנד סלאמים - ניצחון או הפסד".

קיריוס החמיא ליריבו ואמר: "הוא לוחם, הוא כנראה המגיש הטוב ביותר שפגשתי בטורניר הזה. הוא שיחק טוב מאוד את הנקודות הגדולות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. רויטרס
התקשה לשלוט בעצבים. קיריוס/רויטרס

"אני מרגיש את כאבו", אמר חצ'אנוב בתמורה. הרוסי שהעפיל לראשונה לחצי גמר גרנד סלאם הוסיף: "אני גאה בעצמי מאוד, הייתי מרוכז מההתחלה ועד הסיום. ככל שאתה מתקדם, כך הציפיות ממך הולכות וגוברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully