וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירו: "מגיע לנו להיות כאן, נשחק אותו הדבר בלי קשר ליריבה"

7.9.2022 / 6:33

חלוץ מכבי חיפה התייחס גם להחמצה שלו: "היה לי יותר מדי זמן, התקרבתי לשוער וזה כבר היה מאוחר מדי". בטובינסיקה ל"ל'אקיפ": "פספספנו הזדמנות, ובנפיקה הרגו את המשחק תוך חמש דקות, ממליץ לכל הצרפתים לשחק בישראל". קורנו: "הרופאה אמרה לי שיכולתי להיפצע כמו סוף"

אוהדי מכבי חיפה בליסבון/שלמה וייס

במכבי חיפה מחזיקים בשבעה שחקנים דוברי צרפתית בקבוצה - דילן בטובינסיקה, פייר קורנו, מאוויס צ'יבוטה, עבדולאי סק, פרנזי פיירו, עלי מוחמד ורמי גרשון - ומטבע הדברים, גם בצרפת מתעניינים בקבוצה שהקימה סוג של מושבה של שחקנים ממוצא צרפתי או כאלו ששיחקו בצרפת. לאחר ההפסד 2:0 לבנפיקה אמש (שלישי), התראיינו קורנו ובטובינסיקה ל"ל'אקיפ" ושפכו אור על התחושות שלהם מאז הגיעו לישראל וכן על המשחק מול קבוצת הפאר הפורטוגלית.

"מאוד התרגשתי לשחק משחק כזה, זה המשחק הכי גדול שלי בחיים", קבע הבלם, ששיחק את משחקו השני בקבוצה. "לא הרגשתי מתוח או עצבני אבל התרגשתי מאוד. זו הייתה הזדמנות טובה בשבילנו לעשות היסטוריה, ככה שאנחנו קצת מאוכזבים. אחרי המחצית הראשונה ראינו שיש לנו הזדמנות לכבוש ופספסנו את ההזדמנות הזו שהייתה לנו, ואם אתה לא כובש אתה עלול לספוג. הם הרגו את המשחק בתוך חמש דקות". על האווירה באצטדיון האור אמר בטובינסיקה: "האווירה הייתה מדהימה. הייתי כבר באצטדיון הזה עם הקבוצה הקודמת שלי אבל לא שיחקתי כי הייתי על הספסל, אז מאוד התרגשתי היום להיות על כר הדשא. אני במכבי חיפה רק כמה ימים אבל אני מאוד מאושר במועדון הזה ואני ממליץ לכל השחקנים הצרפתים להגיע לשחק בישראל כי באמת התנאים נהדרים. האצטדיון, מתחם האימונים של מכבי חיפה - זה כמו בליגה הראשונה בצרפת".

שחקן מכבי חיפה דילן בטובינסיקה מול שחקן בנפיקה, גונסאלו ראמוס. רויטרס
נהנה בחיפה. בטובינסיקה/רויטרס

לעומתו, המגן השמאלי לא שיחק בגלל פציעה וחשף מה אמרה לו הרופאה של הקבוצה לאחר המשחק לאור הפציעה של סוף פודגוראנו. "לא הייתי כשיר, חשבתי שאני יכול לשחק, אבל הדוקטור אמרה לי שעדיף לי לנוח", סיפר קורנו. "אחרי שסוף פודגוראנו נפצע אז הדוקטור באה ואמרה לי, 'אתה רואה, היה עדיף שתנוח כי זו יכולה היתה להיות פציעה דומה". על התקופה הקצרה שלו במועדון הישראלי סיפר: "אני מאוד מאושר במכבי חיפה, יש פה אווירה נהדרת. אני מאמין שאוכל לשחק כבר בשבוע הבא נגד פריז סן זרמן". בסוף הריאיון חשף קורנו את האכזבה מכך שלא יכול היה לשחק: "הייתי עצוב היום כי ההורים שלי באו במיוחד מצרפת לליסבון לראות אותי משחק ולא שיחקתי, זה העציב אותי".

פרנזי פיירו אמר לאתר הרשמי של אופ"א: "מגיע לנו להיות כאן. זה הכדורגל, לא משנה מול מי נשחק, המנטליות שלנו תישאר זהה - נשחק הכי טוב שאנחנו יכולים, לא משנה מי היריבה". על ההחמצה שהיתה לו עם פתיחת המחצית השנייה אמר: "ראיתי שיש לי יותר מדי זמן, נגעתי פעם אחת יותר מדי בכדור והתקרבתי לשוער, וזה כבר היה מאוחר מדי. ספגנו שני שערים מהירים, ניסינו לחזור אבל היה לנו קשה מדי במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully