וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "זה קצב שאנחנו לא רגילים אליו". חזיזה: "לא נפלנו מהם"

7.9.2022 / 0:12

מכבי חיפה סיכמה הפסד בליסבון. המאמן: "בנפיקה יותר טובה, אבל הצלחנו לצמצם פערים". הקשר הוסיף: "אצלנו בבית הסיפור יהיה אחר מול כל הקבוצות. אם פיירו מבקיע הכל משתנה"

אוהדי מכבי חיפה בליסבון/שלמה וייס

"הפסד זה לא דבר מכובד, אבל נתנו את המקסימום נגד יריבה איכותית עם קצב גבוה. הגענו למצב טוב בתחילת המחצית השנייה שאם היינו מבקיעים הכול היה משתנה. אחרי זה חטפנו בצד השני ואיבדנו מומנטום, אבל נתנו את המקסימום ואני לא יכול לבוא בטענות". במילים האלו סיכם הערב (שלישי) ברק בכר את ההפסד של מכבי חיפה 2:0 לבנפיקה במחזור הראשון של בית ח' בליגת האלופות.

בכר הוסיף: "בנפיקה יותר טובה, אבל הצלחנו לצמצם פערים, בעיקר במחצית השנייה. הם עשו שני שערים של הרמה הכי גבוהה. היה פה קצב שאנחנו לא רגילים אליו. בנפיקה קבוצה אינטנסיבית, ניסינו לעמוד בקצב, הצלחנו בחלק מהזמן. הייתה חוויה נהדרת לשחק במעמד כזה, נמשיך לתת הכול במפעל הזה".

מלבד ההפסד, מכבי חיפה נאלתה להתמודד גם עם שתי פציעות שנבעו מתיקולים של שחקנים יריבים. עלי מוחמד נאלץ לצאת כבר בדקה ה-32 ובכה כשירד מכר הדשא וסוף פודגוראנו נפגע אחרי שנכנס בעצמו כמחליף. בכר התייחס לפציעות: "אני מקווה שהן לא חמורות, אבל יש לנו סגל גדול. ברור שזה לא נעים, אבל ברמת האינטנסיביות הזו אני מעריך שיהיו עוד פציעות. בשביל זה יש סגל גדול".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. CARLOS COSTA/AFP, GettyImages
"ניסינו לעמוד בקצב, הצלחנו בחלק מהזמן". בכר/GettyImages, CARLOS COSTA/AFP

לאחר מכן גם דולב חזיזה התייצב בעמדת הראיונות: "שיחקנו נגד קבוצה מהטופ העולמי, וקצת חבל כי המחצית הראשונה הייתה עם הרבה גישושים, הם לא הגיעו להרבה מצבים ואם פיירו מבקיע הכל משתנה. אם אתה לא כובש נגד קבוצות כאלה אתה נענש, אבל בשביל משחק ראשון בשלב הבתים...".

עוד אמר חזיזה: "אני אף פעם לא רוצה להפסיד, כולנו מאוכזבים ויודעים שהיינו יכולים לעשות יותר. יש לנו משחק בשבת ובשבוע הבא כבר את פריז סן ז'רמן, אנחנו נצטרך להתרגל לקצב הזה ולעוצמות האלה. אני מאוכזב כי אני חושב שהיינו יכולים לעשות קצת יותר. ב-25 הדקות הראשונות היינו טובים עם הכדור, בחצי השני אם היינו כובשים ועולים ל-0:1 מאחד על אחד של פרנזי אז הכל היה משתנה. אני מאוכזב אחרי כל הפסד, אבל גאה בקבוצה ובשחקנים שנתנו אלף אחוז".

על פערי הרמות: "לא יודע אם התוצאה מייצגת. בנפיקה זו קבוצה שהגיעה בשנה שעברה לרבע הגמר, יש לה שחקנים מהדרג הראשון ולא אופתע אם תוך שנה או שנתיים בנפיקה תגיע לרמות הכי גבוהות שיש. בטוח שנעשה משחקים יותר טובים בבית ואני חושב ששם זה יהיה סיפור אחר מול כל הקבוצות".

על האוהדים שהגיעו לתמוך: "אני בטוח שהם גאים בנו כי הם יודעים שנתנו את הדם בשביל המועדון. ראיתם איך הם שרו לנו - בנפיקה ניצחה ולא שמעו את הקהל שלה בכלל, אלא רק את שלנו. אני מקווה שהאוהדים ימשיכו עם התצוגות האלה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי חיפה פרנזי פיירו מול שחקן בנפיקה, ניקולאס אוטאמנדי. רויטרס
"אם פיירו מבקיע הכל משתנה"/רויטרס

למעשה, מאז הופעת הבכורה של קבוצה ישראלית בליגת האלופות - מכבי חיפה שהפסידה 5:2 למנצ'סטר יונייטד ב-2002 - אף נציגה של ליגת העל לא כבשה במשחק הראשון שלה במפעל.

מכבי תל אביב 2004 - הפסד 1:0 בבית לבאיירן מינכן
מכבי חיפה 2009 - הפסד 3:0 בבית לבאיירן מינכן
הפועל תל אביב 2010 - הפסד 2:0 אצל בנפיקה
מכבי תל אביב 2015 - הפסד 4:0 אצל צ'לסי
מכבי חיפה 2022 - הפסד 2:0 אצל בנפיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully