וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הראתה סימני חיים, אבל הפסידה לסרביה 89:78

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 0:33

חניכיו של גודס התקשו לשמור על יוקיץ' בערב קליעה גדול והפסידה בפעם השנייה ברצף באליפות אירופה לסוללת הכוכבים של הסרבים. ים מדר עם 20 נקודות, אבדיה קלע 14. הנבחרת תתמודד בחמישי מול צ'כיה ותנסה להעפיל לשלב הבא מהמקום השלישי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.9/ספורט1

ישראל הפסידה הערב (שלישי) לנבחרת הכוכבים של סרביה ותצטרך להמשיך לחפש את הכרטיס לשלב הבא ביורובאסקט ביום המשחקים האחרון בחמישי מול נבחרת צ'כיה. ישראל מגיעה ליום הזה בידיעה שניצחון על צ'כיה, והיא בשלב הבא, מהמקום השלישי, מה שאומר משחק בשמינית הגמר נגד הקבוצה שתסיים שנייה בבית ג'.

חניכיו של גודס התקשו מול ערב קליעה גדול של ניוקלה יוקיץ' (29 נק', 11 מ-13 מהשדה) ואחרי חצי ראשון עם 9 איבודים ואחוזים מושלמים של הסנטר של דנבר נאגטס, סרביה ירדה ביתרון 38:50. את המחצית השנייה ישראל פתחה נהדר עם תצוגה גדולה של ים מדר וסיימה את הרבע עם 15:20 וצמצום ההפרש לכדי 7 נקודות בלבד. ברבע האחרון הסרבים הצליחו לברוח שוב ופתחו את הפער הכי גדול של הערב עם 16 הפרש, כשמהצד השני אלו שוב היו מדר ואבדיה שהחזירו את הנבחרת. בסיום הסרבים הצליחו להחזיר את הפער לדו ספרתי עם משחק טוב מאוד בצבע וריבאונד התקפה בדרך למאזן מושלם בשלב הבתים. ישראל נשארת במקום השלישי.

קלעו לישראל: ים מדר 20 (4/6 לשלוש), דני אבדיה 14 (6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) , רומן סורקין 11 (9 ריבאונדים), רפי מנקו 9, ג'ייק כהן 7, נמרוד לוי 6, גל מקל 5 (4 אסיסטים), תמיר בלאט ויובל זוסמן 3 כ"א.

שחקן נבחרת ישראל יובל זוסמן מול שחקן נבחרת סרביה נמניה נדוביץ'. רויטרס
המשוכה הגבוהה מכולן. יובל זוסמן/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1:

ישראל פתחה עם מקל, זוסמן, אבדיה, גינת וסורקין בחמישייה. יוקיץ' פתח את המשחק עם שלשה קלה ומיצ'יץ' הוסיף עוד 2 מהקו כדי להעלות את הסרבים ליתרון 0:5. סורקין קלע מהצבע ודני עם סל ועבירה צמצם ל-11:5. הסרבים ברחו סל קל של יוקיץ' מתחת לסל ליתרון 10 לפני שגודס לקח פסק זמן. ישראל חזרה מפסק הזמן עם שלשה של זוסמן ועוד אחת של אבדיה כדי לצמצם ל-15:11. דני הוסיף הטבעה וריצת 0:8 מהחזרה מפסק הזמן. יוקיץ' נשלח לקו לעצור את הריצה של הנבחרת וקלע 2 לפני עוד צעד וחצי בדרך ליתרון 13:19 לסרבים. ג'ייק כהן נשלח לקו וקלע פעמיים לפני שיוקיץ' המשיך עם השליטה בצבע כשקלע וסחט עבירה בדרך ל-15:22 סרבי. מנקו צמצם לפני סיום הרבע עם שלשה לפני שנדוביץ' קלע מהקו וסיים את הרבע עם יתרון סרבי 18:24.

רבע 2:

הנבחרת חזרה טוב מההפסקה עם קליעות של נמרוד לוי, מדר ומנקו שצמצמו ל-26:25. הלחץ ההגנתי הטוב של ישראל המשיך, עד עבירה של לוי על מיצ'יץ' שקלע פעמיים מהקו. ישראל המשיכה להראות טוב בריבאונד, כשג'ייק כהן קלט כדור חוזר התקפי, רגע לפני שלשה גדולה של מדר שהביא יתרון ראשון לישראל הערב 28:30. מהצד השני, מיצ'יץ' החזיר את היתרון עם קליעה מחוץ לקשת בעצמו. יוקיץ' נכנס באמצע הרבע השני והמומנטום חזר לסרבים עם שלשה של לוצ'יץ', נקודות קלות בצבע של הסנטר של הנאגטס ואחוזים מושלמים שלו הגדילו בחזרה את היתרון ל-30:36 לפני פסק זמן של גודס. יוקיץ' חזר מההפסקה עם שתי קליעות מהקו, חטיפה מאבדיה בהגנה וסל של מיצ'יץ' שהגדיל את היתרון לדו ספרתי. ים מדר קלע מחוץ לקשת, רגע לפני עוד שלשה של מיצ'יץ' בדרך ל-33:43. סורקין שמתקשה מול הגדולים של סרביה קלע בריבאונד התקפה, אבל שוב זה יוקיץ' ששומר על ההפרש דו ספרתי. בלאט עם שלשה גדולה צמצם ל-45:38 לפני פסק זמן סרבי. גודוריץ' חזר עם סל מחוץ לקשת וסל מהצבע בדרך ליתרון סרבי במחצית של 38:50.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן נבחרת סרביה ניקולה יוקיץ' מול שחקן נבחרת ישראל רומן סורקין. אתר פיב"א, אתר רשמי
משחק נהדר של הסנטר. ניקולה יוקיץ'/אתר רשמי, אתר פיב"א

רבע 3:

המחצית השנייה נפתחה עם ההחטאה הראשונה של יוקיץ' במשחק לפני שלשות של מקל ומנקו בדרך ל-51:44. מיצ'יץ' הגדיל בחזרה את היתרון ל-15 עם 4 נקודות רצופות, לפני שסורקין קלע על יוקיץ' את הנקודות הראשונות אחרי 3 דקות. מהצד השני קאליניץ' עם שלשה מוריד את סרביה ביתרון 46:62 לפסק זמן ישראלי. נמרוד לוי עם 2 מהצבע, מקל מהקו ושלשה של כהן צמצמו את הפער בחזרה. מדר שבר בצורת של 2 דקות בלי סל במשחק וצמצם בחזרה ל-10 לפני סל מחוץ לקשת של אבדיה וההפרש יורד ל-65:58.

רבע 4:

הרבע האחרון נפתח עם אסיסט גדול של אבדיה ללוי וסל של מדר מחוץ לקשת, רגע לפני שלשה נוספת של מיצ'יץ'. ירמאז עם 2 מהקו וסל שדה יחד עם קליעה בכדור חוזר של יוקיץ' מחזירים את היתרון של סרביה ל-63:73. יוקיץ' המשיך עם ערב הקליעה האדיר שלו ועם ריצת 0:14 הגדיל לפער המשמעותי ביותר הערב. 5 נקודות רצופות של מדר צמצמו את הפער ל-83:70 ופסק זמן סרבי. מדר חזר חד מפסק הזמן ועם חטיפה למיצ'יץ' קלע 2 נוספות, כאשר מיד אחרי סל מחוץ לקשת של דני החזיר את ההפרש לחד ספרתי. ירמאז וקאליניץ' עם 2 שלשות רצופות של סרביה החזירו את היתרון 75:89. סורקין עם עוד 2 חתם את הרבע האחרון והמשחק כולו בתוצאה 78:89 לסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully