וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני נותן טיפ לאבדיה ומודה: "היינו צריכים להופיע בגישה נכונה יותר"

6.9.2022 / 12:50

קפטן הנבחרת מתכונן למפגש עם סרביה (22:00), מספר שהופתע מההפסד לפולין, מייעץ לדני ומבין: "אף אחד לא יודע איך עוצרים את יוקיץ'". מיצ'יץ': "לישראל תהיה נבחרת מאוד מסוכנת בשנים הקרובות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.9/ספורט1

* סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן, פראג

נבחרת ישראל תעלה הערב (שלישי, 22:00) למשחקה הרביעי ביורובאסקט 2022 מול נבחרת סרביה כאנדרדוג מובהק. סרביה היא אחת מארבע נבחרות בלתי מנוצחות בטורניר עד כה, בעוד ישראל מגיעה למשחק אחרי ההפסד לנבחרת פולין אתמול שהוריד מעט את הביטחון ופגע בתחושה החיובית שאפפה את הנבחרת מאז פתיחת האליפות.

היום ערכה הנבחרת את האימון הטקטי לפני ההתמודדות. מלבד הפיתרונות שמחפשים בצוות המקצועי לכוכבים הגדולים של הסרבים, יודעים גם בצוות וגם בקרב השחקנים שאם לא יהיה שינוי בגישה, קודם כל ההגנתית, יהיה להם קשה מאוד לחולל הפתעה.

"צריכים פשוט להגיע בגישה יותר נכונה, לעשות את הדברים יותר טוב. לא משנה הפיתרון הטקטי שאנחנו מגיעים איתו, העיקר זה איך אנחנו עושים את זה. אתמול לא עשינו את זה מספיק טוב", אמר גיא פניני בתום האימון, "אנחנו פוגשים את הנבחרת אולי הכי טובה באליפות, זה אתגר גדול, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את הדברים הנכונים, ואולי נעשה סנסציה. כאב לנו מאוד להפסיד בפולין, ידענו שהמשחק מעלה אותנו לשלב הבא והייתה הרגשה ממש טובה לפני המשחק. לפני הולנד חששתי מאוד כי ידעתי שהמשחק השני טריקי, אבל אתמול הרגשתי שאנחנו מוכנים, בגישה טובה, אנרגיות טובות. לפעמים הרגשה היא דבר אחד ומציאות היא דבר אחר. קיבלנו שיעור. כרגע המצב בסדר, יכול להיות יותר טוב. ננסה להרים את האנרגיות לקראת היומיים הבאים".

שחקני נבחרת ישראל גיא פניני, דני אבדיה. אתר פיב"א, אתר רשמי
ילמדו מה"שיעור"? פניני ואבדיה/אתר רשמי, אתר פיב"א

פניני התייחס לכוכב הגדול של הסרבים, ניקולה יוקיץ': "איך עוצרים אותו? לא חושב שמישהו יודע. הלוואי שזה היה רק הוא. יש להם סוללה של כוכבים, ננסה להפריע להם ולעצור אותם, לא לעצור את יוקיץ' כי אם נעצור אותו וכל היתר יקלעו 10-15 גם נהיה בבעיה. ננסה לשלוט בקצב של המשחק ולעשות מהלכים גדולים".

בנוסף נשאל על החשיבות של המשחק לדני אבדיה: "דני צריך לעשות את הדברים הפשוטים כדי להיכנס למשחק כמו שהוא עשה ביומיים הראשונים, ולא לחפש את הביטחון מדברים וירטואוזים. הוא עדיין ילד בן 21, יש עליו הרבה על הכתפיים, נרצה לשמור עליו ולעזור לו, נצטרך כולנו להילחם יחד".

ישראל עשויה לעלות לפרקט בידיעה שכבר עלתה לסיבוב הבא, אם במשחקים המוקדמים תנצח פולין את הולנד ולאחר מכן צ'כיה תגבור על פינלנד. "אני בטוח שאם נעלה למגרש בידיעה שכבר עלינו נהיה יותר משוחררים, אנחנו רוצים להיות תלויים בעצמנו, זה יהיה נחמד שיעשו את העבודה בשבילנו, יש לנו עוד שני משחקים, רוצים לנצח את שניהם. אם ננצח פעמיים אנחנו מקום ראשון, זה יהיה נחמד", סיכם פניני.

ואסילייה מיציץ', שחקן אנאדולו אפס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
"ישראל תהיה מאוד מסוכנת בעתיד". מיצ'יץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

וסילי מיצ'יץ', הרכז הנפלא של סרביה שהוליך את אנאדולו אפס לזכייה כפולה ביורוליג, אמר לקראת המשחק: "זה אתגר חדש עבורנו. אנחנו משחקים נגד נבחרת עם סגנון אירופאי שמשחקת חכם. אני אוהב את הדור החדש שלהם, יש להם מנהיגות טובה עם דני. צריך לקחת אותם ברצינות ומקווה שהתוצאה תהיה דומה למשחקים הקודמים שלנו. אנחנו מספיק מנוסים כדי לא לזלזל. כולם יודעים שבכל משחק צריך להיות מרוכזים. אנחנו חושבים על היום, לא על ההמשך. לא קל לשחק משחק יום אחרי יום, אבל זה לא רק אנחנו".

על שחקני הנבחרת: "אני מכיר את רובם, את חלקם ראיתי באליפות אירופה לנבחרות עתודה. אני מאמין שבשנים הקרובות ישראל תהיה מאוד מסוכנת. היום אולי יש להם פחות ניסיון, אבל הם מאוד מוכשרים".

על דני אבדיה: "אני מאוד אוהב את ההתפתחות שלו כשחקן. הוא מראה את הכישרון שלו ב-NBA וגם כאן. הוא מנסה לגרום לאחרים לידו להיות יותר טובים והוא מאוד אמביציוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully