וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של דור ג'אן יוארך אוטומטית אם יעמוד ביעד שערים ובישולים

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 13:35

החלוץ ימשיך אוטומטית במ.ס. אשדוד אם יעמוד ביעד וגם יזכה לשדרוג כספי בעונה השנייה. בן שמעון מתכנן לעשות רוטציות רבות בהרכב נגד בית"ר ירושלים בגביע הטוטו (ד', 20:00, ספורט2)

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס אשדוד 0:3/ספורט1

דור ג'אן, שחתם אתמול במ.ס. אשדוד וחזר לקדנציה שנייה במועדון, ימשיך לעונה נוספת אם יעמוד ביעד של שערים ובישולים. חוזהו של החלוץ יוארך אוטומטית בעונה נוספת אם יעמוד ביעד של שערים ובישולים והוא יזכה גם לשדרוג כספי אם ימשיך לעונה שנייה.

ג'אן נבדק אתמול ביסודיות על ידי דוקטור דרור לינדנר, רופאה של מכבי תל אביב, שהיה גם זה שהיה שותף לניתוח שהוא עבר בברכו לפני שנה. רק אחרי שבאשדוד היו משוכנעים שהוא כשיר לגמרי, וזאת גם בשל העובדה שהוא מתאמן בצורה מלאה כבר כמה חודשים, ניתן האור הירוק להחתמת החלוץ שהיה בשבועות האחרונים עדיין בפאסוס דה פריירה אבל סיים שם את דרכו וחזר סופית לישראל.

דור ג'אן לאחר שחתם בשורות מ.ס אשדוד. מ.ס אשדוד, אתר רשמי
החוזה יוארך אוטומטית? דור ג'אן/אתר רשמי, מ.ס אשדוד

באשדוד מלקקים עדיין את פצעי ההפסד להפועל ירושלים בשבת, אבל עוד בטרם ישובו לליגה בשבת למשחק מול המוליכה מכבי תל אביב באצטדיון הי"א, מצפה להם מחר מפגש במסגרת גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. רן בן שמעון מתכנן לתת מחר דקות רבות לשחקנים שלא שיחקו באחרונה הרבה או שלא פתחו בהרכב.

הקבוצה הודיעה על החתמת רועי לוי, שחקן הכנף שהגיעה מהפועל רעננה בהשאלה לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully