וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: כמה עורכי דין צריך בשביל לשחק כדורסל?

פירמות עורכי הדין המובילות בישראל השתתפו אמש בטורניר כדורסל שנועד לגייס כסף לצורך רכישת "אופנולנס" - אופנוע-אמבולנס המאובזר בציוד מציל חיים. וגם: האימון של רז הרשקו ותמנע נלסון לוי. שיבא BEYOND וחברת הביטוח "פספורטכארד", ישיקו בית חולים ווירטואלי בקטאר

רז הרשקו ותמנע נלסון לוי. בלייזפוד,
רז הרשקו ותמנע נלסון לוי/בלייזפוד

נבחרת הנשים האולימפית בג'ודו והמאמנים שני הרשקו, עידו בר וצ'ארלס צ'יבאנה, יצאו למחנה אימונים בוולנסיה שבספרד כחלק מההכנה לאליפות העולם בג'ודו שתתקיים באוקטובר בטשקנט, אוזבקיסטן.

הג'ודאיות המעוטרות רז הרשקו, המתחרה בקטגוריית מעל 78 ק"ג ומדורגת מקום ראשון בעולם בקטגוריה שלה ואלופת אירופה בקטגוריית מעל 57 ק"ג תמנע נלסון לוי, המדורגת גם היא במקום הראשון בעולם, שילבו באימוניהן במחנה פתרון טכנולוגי חדשני לשיפור זמני התגובה. הרשקו ונלסון לוי עושות שימוש פלטפורמה החדשנית של חברת הטכנולוגיה הישראלית בלייזפוד (BlazePod), המיועדת לאימונים פיזיים-קוגנטיביים (Body & Mind). הפלטפורמה מבוססת על טכנולוגיית BLE מותאמת אישית ומשלבת אור, טכנולוגיה ותנועה הנמדדים באמצעות אפליקציית מובייל. באמצעות בלייזפוד עובדים המתאמנים על מהירות תגובה, תנועה, חוזקות פיזיות, שיפור רפלקסים וביצועים, התמצאות במרחב וקבלת החלטות מהירות.

נבחרות הג'ודו האולימפיות של הגברים והנשים משתמשות בבלייזפוד החל משנת 2019 ולוקחות איתן את המערכת הקלה לנשיאה לכל האימונים בארץ ובחו"ל ולקראת הנסיעה הנוכחית נבחרת הנשים הצטיידה בשתי ערכות נוספות.

ג'רמי לוסטמן, שי ג'סקול, לימור אטיאס ושותפי הפירמות המשתתפות. יחצ,
ג'רמי לוסטמן, שי ג'סקול, לימור אטיאס ושותפי הפירמות המשתתפות/יחצ

פירמות עורכי הדין המובילות בישראל השתתפו אמש בטורניר כדורסל שנועד לגייס כסף לצורך רכישת "אופנולנס" - אופנוע-אמבולנס המאובזר בציוד מציל חיים, שנתרם בסוף הערב לארגון 'איחוד הצלה'. את האירוע, אשר נערך בהיכל הספורט מנורה מבטחים בתל אביב, יזם עו"ד ג'רמי לוסטמן, מנהל השלוחה הישראלית של פירמת עורכי הדין הגלובאלית DLA Piper.

בטורניר אשר נערך בהשתתפותם של נציגי ארגון 'איחוד הצלה' ובכירים מענף המשפט בישראל, התחרו עורכי דין ומתמחים מהמשרדים המובילים אשר השיאו תרומה והעניקו חסות לאיחוד הצלה. בין המשרדים שלקחו חלק: ברנע ושות', גורניצקי ושות', גרוס, יגאל ארנון-תדמור לוי, נשיץ ברנדס אמיר ושות', פישר (FBC & Co.) ופירט וילנסקי מזרחי כנעני (FWMK. המנצח בטורניר היה משרד נשיץ ברנדס אמיר ושות' שגבר בגמר על עורכי הדין ממשרד גורניצקי ושות', כאשר עמית גרשון ממשרד נשיץ הוכתר כשחקן המצטיין (MVP). את הגביע העניק תמיר גודמן, כדורסלן עבר ישראלי-אמריקאי אשר נבחר לרשימת 25 הכדורסלנים הטובים במדינת מרילנד, ואף כונה "מייקל ג'ורדן היהודי" על ידי ספורטס אילוסטרייטד ומגזין הכדורסל של ESPN.

בסוף הערב ערכו המשתתפים, אשר הצליחו לגייס יחד כ-120 אלף שקל, טקס לחשיפת האופנוע החדש אשר נרכש באמצעות הכסף שגויס וישמש מעתה את מתנדבי הארגון ברחבי תל אביב והסביבה. באיחוד הצלה הסבירו כי יתרונותיו של האופנוע באים לידי ביטוי בקיצור זמן ההגעה לחולה או פצוע כאשר האופנולנס מנווט במהירות בתנועה הצפופה בערים הגדולות ומשמש את המתנדבים הפועלים בכל עת ובכל שעה להצלת חיי אדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נשיץ ברנדס אמיר. יחצ,
פירמת נשיץ-ברנדס-אמיר/יחצ

עו"ד ג'רמי לוסטמן העומד בראש השלוחה הישראלית של DLA Piper מסר: "אנו גאים ליזום וליטול חלק בשותפות אמיתית ואמיצה, למען החברה בישראל והצלת חיי אדם. האופנוע שנתרם באמצעות הטורניר ממחיש את המעורבות החברתית הרבה ששוררת בישראל בכלל ובין הפירמות ומשרדי עורכי הדין בפרט. בזכות ערבות הדדית זו, האופנולנס החדש ייעל את המענה לקריאת חירום וישמש את מתנדבי איחוד הצלה ברגעי אמת".

אלי פולק, מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "הצלת חיים הינה אחריות שמשותפת לכולם: אנשי מקצוע רפואיים, עוברי אורח, כמו גם עסקים, חברות ותאגידים. אנחנו מבקשים להודות לשלוחה הישראלית של DLA Piper ושותפיהם בקיום הטורניר ובתמיכתם בארגון איחוד הצלה. אנו מעריכים את המאמצים והרוח הספורטיבית שבאמצעותם נתרם האופנולנס אשר ישמש לסיוע בשמירה על חייהם של תושבי תל אביב והסביבה, ללא הבדל גזע, דת, לאום או מין. באמצעות שיתופי פעולה מסוג אלה נוכל להגיע במהירות למספר רב יותר של אנשים ולהמשיך להציל חיים נוספים".

שדה התעופה חמד בקטאר. ShutterStock
קטאר מתמרקת למונדיאל/ShutterStock

מונדיאל 2022 שיתקיים בקטאר, יהיה לראשונה במדינה ערבית וללא יחסים דיפלומטים עם ישראל. לאור צפי של אלפי ישראלים שיגיעו לצפות בתחרות הגביע העולמי, שיבא BEYOND וחברת הביטוח "פספורטכארד", ישיקו בית חולים ווירטואלי בקטאר לטיפול בצרכיהם של הישראלים הטסים למשחקי הכדורגל, בשיתוף הסכמי תשתית נרחבים עם מערכות הרפואה הקטאריות.

במסגרת זו, בית החולים הווירטואלי יהיה זמין להתייעצות רפואית מקטאר בשפה העברית עם מיטב המומחים של שיבא בהתמחויות שונות, בשיחות וידאו בפלטפורמת הטלה-רפואה של שיבא, ועל ידי פנייה פשוטה למוקד השירות של פספורטכארד.

הדר אמיר, מנהלת פיתוח עסקי בשיבא BEYOND: "גם במונדיאל אנחנו מעניקים את הייעוץ הרפואי הטוב ביותר ושמחים ללוות את חובבי הכדורגל בישראל שטסים למשחקי גביע העולם בקטאר עם בית החולים הוירטואלי שלנו, שמעניקה סיוע לתרחישים רפואיים שונים. אף שבימי שגרה ישראלים אינם יכולים להיכנס לקטאר, הישראלים שיגיעו לקטאר לצפות במשחקי המונדיאל יוכלו לעשות זאת בתחושת ביטחון".

רונית סגלאנו, מנכ"לית פספורטכארד: רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: "אנו מחויבים למצוא פתרונות לכל מבוטח שיזדקק לטיפול בחו"ל, גם במדינות שאין לנו יחסים דיפלומטיים עמם. אנו מברכים על שיתוף הפעולה ומאחלים לכל מבוטחינו נסיעה מהנה ובטוחה".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully