וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב ביקשה הבהרות": הפציעה הטורדנית של לורנזו בראון

הצהובים ערכו בירור עם האיגוד הספרדי בעקבות הפציעה בכתף שאיתה משחק הרכז ביורובאסקט תחת עומס רב. סקאריולו: "זה מאוד מגביל אותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.9/ספורט1

מכבי תל אביב עוקבת בחשש אחרי מצבו של לורנזו בראון, שלוקח חלק בימים אלה באליפות אירופה במדי נבחרת ספרד. הרכז החדש של הצהובים-כחולים, שאמור להיות אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה, סוחב כבר מספר שבועות פציעה טורדנית בכתף, עוד ממשחקי ההכנה של ספרד.

מאז תחילת היורובאסקט המצב מעט הוחמר, אבל בראון החליט לשחק למרות הכאבים ועל אף החשש שיחמיר את הפציעה. כשלוקחים בחשבון את העובדה שבראון נמצא גם בעומס גדול בשל הדלילות בעמדת הרכז בנבחרת ספרד, וגם את לוח המשחקים הצפוף, אפשר להבין את החששות של הצהובים, שלפי "מארקה" אף פנו לאיגוד הכדורסל הספרדי וביקשו הבהרות בנוגע למצבו של השחקן.

"הפציעה לא חמורה מאוד, אבל היא בהחלט מגבילה אותו. אני מקווה שהוא ימשיך לעזור לנו ולתרום, כי יש לו תפקיד מפתח בסגנון שלנו".

לורנזו בראון, נבחרת ספרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
עוד מקל בגלגלים של מכבי תל אביב? לורנזו בראון/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מכבי תל אביב היא אחת הקבוצות עם הנציגות הכי מאסיבית של שחקנים באליפות אירופה. בסך הכל היא שלחה חמישה שחקנים לאליפות: בראון שמשחק בנבחרת ספרד וגיא פניני, ג'ייק כהן, רפי מנקו ורומן סורקין מנבחרת ישראל.

שחקן נוסף של הקבוצה ששיחק כדורסל בינלאומי הקיץ הוא אלכס פויתרס, שהופיע עם נבחרת חוף השנהב במוקדמות אליפות העולם. גם הוא, כמו חמשת המוזכרים למעלה, יחל באיחור את ההכנות לעונה עם מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully