וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו סה: "ברק בכר הוא מוריניו הישראלי. הוא רמה מעל כולם שם"

אקס מכבי תל אביב ניתח את מכבי חיפה בפורטוגל, והחמיא גם לאלברמן: "בכל מה שקשור לארגון ולאיכות, חיפה עשתה קפיצת מדרגה"

אימון מכבי חיפה בליסבון/שלמה וייס

התקשורת הפורטוגלית מנסה לדלות כמה שיותר מידע על מכבי חיפה, קבוצה אנונימית יחסית עבור חובבי ליגת האלופות, ולשם כך מגייסת שמות מהעבר עם היכרות עם הכדורגל הישראלי. אחד מהם הוא אורלנדו סה, ששיחק במכבי תל אביב בשנת 2016 והתבקש לנתח את היריבה של בנפיקה ליסבון הערב (שלישי, 22:00) במשחק הפתיחה של שלב הבתים של ליגת האלופות.

"מבחינתי בנפיקה היא הפייבוריטית הברורה במשחק הזה. אין ספק שחיפה תהיה האאוטסיידרית בבית הקשה הזה, למרות שבשנים האחרונות היא הקבוצה שעושה את קפיצת המדרגה הכי גדולה בישראל בכל מה שקשור לאיכות ולארגון", אמר חלוץ העבר שמשמש כיום כפרשן.

סה החמיא לגל אלברמן, איתו שיתף פעולה במכבי תל אביב. "אלברמן היה בזמנו אחד הקפטנים של הקבוצה. יש לו אישיות של מנהיג ויש לו את כל הידע הנדרש כדי לבנות קבוצה ברמות האלה. אי אפשר להשוות בין חיפה לבנפיקה, אבל בליגת האלופות אף פעם אין משחקים קלים".

אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם גל אלברמן. ברני ארדוב
"מנהיג אמיתי". אלברמן עם אורלנדו סה/ברני ארדוב

סה זוכר היטב גם את ברק בכר, שבתקופתו בישראל אימן את הפועל באר שבע. "בכר מאמן שמשחק כדורגל מודרני, הוא יודע להתאים את הקבוצה שלו לסגנון של היריבה. הוא יודע לשנות מערכים ולהגיב תוך כדי משחק. הוא הוביל את הפועל באר שבע לשנות הזהב שלו, ושמו הולך לפניו בישראל. הייתי אפילו משווה את המעמד שלו לזה של ז'וזה מוריניו כשאימן בפורטו. בכר הוא מוריניו הישראלי. בכל מה שקשור לתוצאות, הוא רמה מעל כולם שם. ההישגים שלו מדברים בעד עצמם. אני זוכר אותו בתור מאמן שמכין את הקבוצות שלו היטב לכל משחק".

סה טוען ש"החיסרון העיקרי של חיפה הוא המחסור בניסיון ברמות האלה. מצד שני, בנפיקה לא באמת מכירה אותה לעומק, אז אולי זה יכול לפעול לטובתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully