וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בנתניה: "משחק שמדליק נורות אדומות". ביקורת על קארצב וברקו

בקבוצה מופתעים מפתיחת העונה החלשה ומההפסד להפועל תל אביב. לם מודאג מסף השבירה הנמוך, איתמר ניצן מבהיר: "לא נשנה סגנון"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי נתניה ספגה אמש (שני) הפסד שני ברציפות לאחר שנוצחה בביתה 2:0 על ידי הפועל תל אביב. אם בשבוע שעבר התבוסה שספגה מידי מכבי חיפה עוד התקבלה בצורה רגועה למדי, הפעם נראו בקבוצה הרבה פרצופים המומים לנוכח התוצאה ובעיקר לאור היכולת הדלה וסף השבירה הנמוך מאוד שהפגינו השחקנים.

"אין ספק שהמחצית השנייה שלנו הייתה גרועה מאוד, לא הופענו בכלל אחרי ההפסקה", אמר גורם במועדון. "נצטרך לתת את הדעת על מה שקרה כאן. אפשר להפסיד, אבל יש צורה ויש דרך. אם היינו מבקיעים ראשונים, הפועל תל אביב הייתה כנראה מתפרקת כי היא באה בלחץ גדול, אבל נתנו לה להיכנס בקלות למשחק. נראינו רע מאוד בעיקר בחצי השני של המשחק וזה בהחלט מדליק כמה נורות אדומות. להיות עם שלוש נקודות מתוך תשע? בהחלט לא ציפינו לזה".

בנתניה העבירו ביקורת על תפקודם של לא מעט שחקני הרכב, ביניהם צמד הבלמים פלאמן גלאבוב ורז שלמה שלא היו במיטבם, שחקן הקו אריך ברקו שלא סיפק את הסחורה והוחלף, וגם על עדן קארצב שפתח בהרכב לראשונה מאז שחזר, נראה חלוד מאוד והתקשה לתפקד בקישור האחורי. גורמים במועדון גם התייחסו לתפוקה הדלה של כל המחליפים שנכנסו במחצית השנייה ואמרו: "אף אחד מהמחליפים לא סיפק את הסחורה. כולם שואלים למה זה לא פותח ולמה ההוא לא משחק מספיק ולמה השלישי לא מקבל הזדמנויות - ונראה שהערב כולם קיבלו את התשובות".

כארם ג'אבר, עדן קארצב, יובל אשכנזי, שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
אף אחד לא סיפק את הסחורה. אשכנזי, קארצב וג'אבר מתוסכלים/ברני ארדוב

פטריק טוומאסי ועומרי גנדלמן ממשיכים בהליך השיקום מהפציעות מהן סבלו וכרגע לא ברור מתי יחזרו לסגל. הקשר אביב אברהם נעדר אמש בשל רגישות במפשעה וצפוי לשוב לסגל במשחק הבא. הקשר לירן רוטמן שנפגע בחצי השני צפוי להיבדק היום או מחר כדי לאבחן את חומרת הפציעה, וכרגע הוא בספק למשחק הקרוב נגד בני סכנין בשבת בדוחא.

"30 הדקות הראשונות שלנו היו מצויינות, שיחקנו משחק ממש טוב, נהניתי לראות את הקבוצה, אבל אחד הדברים שמטרידים אותי ואני צריך לטפל בעניין הזה, זה סף השבירה הנמוך שלנו", אמר המאמן בני לם בסיום. "זה משחק שני שזה קורה לנו, כי גם מול מכבי חיפה ספגנו בדקות הסיום וגם אתמול ספגנו שער בדקה ה-48 שער שהוא חלק מהכדורגל, אין מה לעשות, יש דברים כאלה בכדורגל, אבל הייתי מצפה לראות המשכיות מהשחקנים, להמשיך ולהאמין. אני יודע מה זה - עד שלא נגמר זה לא נגמר. אבל משום מה חיפשנו את המשחק הקל, עוד פס אחורה ועוד פס אחורה ועוד פס לאיתמר (ניצן השוער, ר"ב) ועוד פעם לאיתמר ושוב לאיתמר, אז בואו נצא להתקפות. שם הייתה בעיה ונצטרך לטפל בה".

איתמר ניצן ניסה להסביר בסיום מה השתנה בקבוצתו אחרי 30 דקות ראשונות טובות בפתיחת המשחק: "לא השתנה שום דבר. שיחקנו טוב מאוד, ספגנו שער שהגיע משום מקום, לפעמים אתה נקלע לפיגור ואני חושב שאם היינו משחקים כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, היינו הופכים את התוצאה. משום מה במחצית השנייה זה לא כל כך הלך לנו, כי הם הסתגרו יותר ולא הצלחנו למצוא פתרונות מקדימה כקבוצה, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. אני באופן אישי שחקן די חדש בקבוצה ואני יותר ממאמין בקבוצה הזו, בסגל השחקנים ובצוות המקצועי. זה אחד המועדונים היותר מקצועניים שיצא לי לעבוד בהם בקריירה ואני אופטימי לגבי העתיד".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה, בני לם. ברני ארדוב
עוד התפרקות מנטלית, וגם הוא כבר מודאג. בני לם/ברני ארדוב

ניצן התייחס לנושא סף השבירה הנמוך עליו דיבר בני לם: "כמובן שיש פה סף שבירה מסויים, אבל אני חושב שמכבי נתניה מנסה לשחק כדורגל מאוד מאוד התקפי ופתוח, רואים את זה בכל משחק שלנו, ולפעמים אנחנו נענשים על זה. כמובן שנתקן את הבעיות, אבל נמשיך בדרך שלנו, נשחק כדורגל אטרקטיבי שמכוון להמון שערים, גם במחיר של לספוג. אני אומר את זה בתור שוער, למרות שאני לא סובל לספוג שערים, אבל זה הכדורגל של מכבי נתניה. לפעמים יש בלת"מים מסויימים, כמו המשחק הזה, אבל כמו שבני אמר, אנחנו נמשיך בדרך שלנו כי זו הדרך שלנו ואנחנו מאמינים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully