וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "לא חשבנו לשחרר את מרינוביץ'. הלחץ בהפועל ת"א אטומי"

המאמן הגן על שוערו וחגג ניצחון בכורה העונה בליגה: "אם לא רוצים אותי, למה אמרו לי לבוא כל כך הרבה פעמים?". לם שהפסיד: "מי שלא מבקיע, מפסיד. סף השבירה ממש לא טוב"

מחזור 3הסתיים05/09/2022
מכבי נתניה
    0
    • (41, פנדל) אוז'בולט
    • (48) גאנם
    הפועל תל אביב
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

    המחזור השלישי בליגת העל הסתיים הערב (שני) עם ניצחונה הראשון העונה של הפועל תל אביב, שגברה 0:2 על מכבי נתניה, חגגה נקודות ראשונות והשלימה משחק עשירי ברציפות מול היהלומים ללא הפסד בכל המסגרות. בני לם וקבוצתו, מנגד, עם הפסד שני ברציפות בליגה וגם הם עם שלוש נקודות בלבד במאזנם.

    לאחר הניצחון אמר המאמן קובי רפואה: "זה יותר מניצחון רגיל, עבור כולנו. לבוא אחרי שני הפסדים למפגש עם קבוצה איכותית לכל הדעות, קבוצה מצוינת. אמרתי שצריך קודם כל תשוקה ורצון, כי יש פה קבוצה טובה. הפועל תל אביב מועדון גדול שצריך להיות מוכן לסיטואציות כאלה. אני הרבה זמן פה, גם בקדנציות הקודמות, וזה היופי במועדון הזה. נכון שיש לחץ אטומי והרבה רחשים מסביב, האוהדים דורשים, אבל זה המועדון. בסדר גמור, צריך לדעת להתמודד. קשה, אבל זו העבודה שלנו".

    סטפן מרינוביץ', שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
    זכה למילים חמות מרפואה. מרינוביץ'/ברני ארדוב

    עוד אמר: "אנחנו כל שבוע באים מוכנים, אין שחקן שלא יודע מה הוא צריך לעשות. ידענו שמכבי נתניה קבוצת הלחץ הכי טובה בארץ ולא נוכל להניע כדור מאחור. שיחקנו על כדורים ארוכים, היינו טקטיים ומגיע כל הכבוד לבחורים. זו הקבוצה שצריכה להיראות. מרינוביץ'? איך אני אמור לשחרר אותו? לא חשבנו על זה אפילו, הוא השוער הראשון. אלה סתם שטויות מסביב, יש עיתונאי אחד ממורמר שכולם יודעים מי זה ורק רוצה לחבל בקבוצה".

    על השמועות לגבי מעמדו: "אם לא רוצים אותי, אז למה אמרו לי לבוא לפה כל כך הרבה פעמים? הפועל תל אביב הייתה שתי נקודות מאירופה בעונה שעברה, אני יודע את העבודה שלי ויודע להתמודד עם הלחצים. הכול בסדר".

    הישאם לאיוס הוסיף לדברי מאמנו: "אני רוצה להודות לכל הקהל שהגיע לעודד אותנו. השחקנים נתנו את הכל וניצחנו בצדק. במועדון גדול כמו הפועל תל אביב תמיד יש לחץ, אבל ידענו איך לצאת מזה ותמיד האמנו שאנחנו יכולים לנצח".

    על הגעתו לליגת העל והיכולת שהוא מציג: "מאז שהגעתי להפועל תל אביב, קיבלו אותי כאילו זה הבית שלי ואני שמח מאוד שהגעתי לפה. אני נותן עבור לקובי את כל מה שאני יכול. מקווה שננצח גם את הפועל באר שבע במשחק הבא".

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא
    איגור זלאטנוביץ', מכבי נתניה. ברני ארדוב
    החמצה שנתניה שילמה עליה. זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

    מנגד, המאמן המפסיד בני לם אמר: "מי שלא נותן את הגול, בסוף מפסיד. היו לנו 30 דקות ראשונות מצוינות, אבל לא הייתה רגל מסיימת. פנדל זה חלק מהמשחק, השער השני פתאום שבר אותנו. אני מאוכזב שנשברנו ולא הצלחנו להתרומם. כל הכבוד להפועל. סף השבירה ממש לא טוב, גם בחיפה וגם היום. יש פה קבוצה טובה ותוססת, קבוצה חזקה. בחצי השעה הראשונה היה תענוג לראות את הקבוצה. לא מתאים לנו להוריד הילוך ב-2:0 כשיש עוד 40 דקות לשחק. שנה שלמה כמעט לא הפסדנו בבית, אבל יש לנו קבוצה טובה שתהיה חזקה ותחזור לעצמה. עכשיו מחכה לנו סכנין, קבוצה חזקה עם מגרש ביתי מאוד. אנחנו קודם כל צריכים לטפל בבעית שלנו ואז יהיה בסדר בסכנין".

    הקשר לירן רוטמן, שנפגע מתיקול של איינבינדר, סיכם: "קיבלתי כניסה חזקה בקרסול, מחר נעשה צילום ונקווה שיהיה טוב. ההפסד כואב מאוד, בעיקר בשביל הקהל שנתן תצוגה פה. פתחנו טוב את המשחק, קיבלנו גול בפנדל ששינה את תכנית המשחק. איבדנו קצת אמונה אחרי השער השני. הפנים כבר למשחק הבא. יש קבוצה טובה, סגל בריא ויש לנו דרך. בסופו של דבר זה יעבוד, גם אם היום פחות עבד. נמשיך בדרך שלנו ויהיה טוב".

    תוצאות המחזור השלישי בליגת העל:

    מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3
    הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:3
    הפועל חיפה - בני סכנין 2:1
    הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1
    מכבי בני ריינה - הפועל חדרה 2:1
    סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים 3:0

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully