וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב לאסף יסעור בגרנד פרי פריז בטאקוונדו פראלימפי

המדורג שני בעולם זכה בתחרות היוקרתית: "זו תוצאה של עבודה קשה של הנבחרת והמערכת כולה", החמיא יהודה מעיין, יו"ר האיגוד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.9/ספורט1

מדליית זהב לאסף יסעור, לוחם הטאקוונדו הפראלימפי, בתחרות גרנד פרי פריז. יסעור, המדורג שני בעולם, העפיל לתחרות יחד עם 12 הלוחמים הטובים בקטגוריית המשקל עד 58 ק"ג והחל את דרכו ברבע הגמר.

תחילה ניצח יסעור ממועדון שרעבי אמנויות לחימה יריב מיפן בתוצאה המרשימה 6:29 ובחצי הגמר פגש את היריב הצרפתי לו הפסיד באליפות אירופה האחרונה, אך זה לא מנע ממנו לנצח 15:30 ולהעפיל לגמר מול הקהל המקומי. בגמר פגש יסעור את האלוף האזרי שבחצי הגמר עלה על חשבון אלוף אירופה, והכניע אותו 10:13 בדרך לזהב.

אסף יסעור. איגוד הטקוואקנדו, אתר רשמי
הישג נפלא נוסף. יסעור/אתר רשמי, איגוד הטקוואקנדו

אסף יסעור מלווה על ידי המאמן הלאומי יחיעם שרעבי ומעסה הנבחרת אנטוניו ערביד. יהודה מעיין, יו"ר האיגוד בירך: "הישג יוצא מן הכלל של אסף יסעור ומאמן הנבחרת יחיעם שרעבי. זו תוצאה של עבודה קשה של הנבחרת והמערכת כולה שמשלבת פעילות משותפת של הלוחמים האולימפיים והפראלימפיים תחת קורת גג אחת. אנחנו הענף היחיד שעושה זאת ויש לכך תוצאות מצוינות בשטח. אני מקווה שבקרוב ימצא פתרון תקציבי שיאפשר את המשך פעילות הנבחרות המעולות הללו באולם האימונים ברמלה. אין לי ספק שהתחרות הבינ"ל ברמלה והמחנה תרמו להישג המצוין של אסף היום ואני מודה לוועד הפראלימפי וההתאחדות לספורט הנכים על שיתוף הפעולה הפורה".

נועה שמידע מנכ"לית איגוד הטאקוונדו אמרה לאחר הזכייה: "אסף מוכיח שוב מה כוחו של רצון אמונה והתמדה, מסיים ראשון על הפודיום באחת התחרויות הקשות והיוקרתיות שיש בענף וזאת גאווה ענקית למדינה! הזכיה תקנה לאסף ניקוד חשוב לקראת המשחקים הפראלימפיים בפריז 2024 והרבה ביטחון בדרך למטרה שהיא כמובן מדליה פראלימפית".

יוגב שרעבי ממועדון שרעבי אמנויות לחימה: "מרגש לראות את אסף נלחם מהלב והנשמה. אסף עלה לקרבות לאחר שהרגיש מאוד לא טוב. אסף מתמיד ומשקיע וזה מוכיח את עצמו בתוצאות. אחרי אליפות העולם בה לקח מדליית זהב הוא ממשיך להחזיק בתארים הנחשקים בעולם ועכשיו גם זכה במדליית זהב זה מתחרים כל הספורטאים הטובים ביותר בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • טאקוונדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully