וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהוראי יפרח ישחק עם קבוצת הנוער של מכבי חיפה נגד בנפיקה

5.9.2022 / 17:32

לא רק הבוגרים בליגת האלופות: דגו ושחקניו בליסבון לקראת משחקם מול אלופת אירופה לנוער (שלישי, 15:00 שעון פורטוגל). הירוקים מקווים שיגיעו אוהדים לתמוך

קבוצת הנוער של מכבי חיפה בליסבון/שלמה וייס, ליסבון

מכבי חיפה תתארח מחר (שלישי, 22:00) אצל בנפיקה ליסבון במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, אבל בעיר ייערך משחק נוסף - כי גם קבוצת הנוער של מכבי חיפה תפגוש את בנפיקה במסגרת ליגת האלופות לנוער.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה לא זכתה באליפות ישראל והיא משתתפת במפעל בזכות ההישג של קבוצת הבוגרים, אולם חשוב לציין שקבוצת הנוער של בנפיקה היא אלופת אירופה לנוער אחרי שגברה בגמר האחרון על ר.ב זלצבורג. ב-2019/20 נכנעה קבוצת הנוער של בנפיקה לריאל מדריד בגמר.

נהוראי יפרח, שחקן קבוצת הנוער של מכבי חיפה בליסבון. שלמה וייס, מערכת וואלה
יעמוד לרשות דגו וקבוצת הנוער. נהוראי יפרח בליסבון/מערכת וואלה, שלמה וייס

הירוקים הצעירים ערכו היום (שני) אימון במתחם המפואר של בנפיקה וניכר היה על השחקנים הצעירים שהם מתרגשים מאוד. מאמן הקבוצה, מסאי דגו, זכה לחיזוק בדמות נהוראי יפרח שמשתייך לסגל הבוגרים - יפרח נרשם כחריג גיל ויוכל לקחת חלק במשחקי ליגת האלופות לנוער כל עוד יישאר במועדון.

יפרח אמור לצאת להשאלה עד סגירת חלון ההעברות בישראל בעוד כשלושה שבועות, אבל עד אז עומד לרשות קבוצות הבוגרים והנוער ומחר והוא צפוי לשחק תחת מסאי דגו, וכן במפגש האלופות הבא של קבוצת הנוער נגד פריז סן ז'רמן. צעירים נוספים של מכבי חיפה שימשכו את העין הם המגן הימני עילאי פיינגולד שגם היה מהבולטים בנבחרת הנוער הקיץ באליפות אירופה, וכן השוער ניתאי גרייס שהצטרף מאודינזה.

במכבי חיפה מקווים שאוהדי הקבוצה שהגיעו לעיר כדי לתמוך בקבוצה הבוגרת, יגיעו גם למשחקה של קבוצת הנוער שייערך בקמפוס של בנפיקה מחר ב-15:00 שעון פורטוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully