וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הגיעה לסיכום עם מאור בוזגלו ופרסמה התנצלות

5.9.2022 / 16:10

כשנה לאחר שזכה בבוררות והודיע על פרישה מכדורגל, נחתם הסכם לפיו האדומים ישלמו לו השבוע את מלוא החוב בסך 1.3 מיליון שקל

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 2:0/ספורט1

כשנה אחרי שמאור בוזגלו זכה בתביעת הבוררות שהגיש נגד הפועל תל אביב, ולאחר שהמועדון ניסה ללא הצלחה לבטל את פסק הדין, הודיעו היום (שני) האדומים על כך שהושג סיכום בין הצדדים.

במסגרת ההסכם שנחתם יום לפני שנערך דיון נוסף בין הצדדים, הפועל תל אביב תפצה את מאור בוזגלו במלוא הסכום בסך 1.3 מיליון שקל בנוסף לריבית והצמדה. כחלק מההסכם הפועל תל אביב גם פרסמה התנצלות בפני מאור בוזגלו: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ומאור בוזגלו הגיעו לסיכום. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מתנצל בפני מאור, על כך שהדברים הגיעו עד הלום. הצדדים מאחלים אחד לשני הצלחה רבה בהמשך הדרך".

מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל. ניב אהרונסון
מאור בוזגלו מודיע על פרישה/ניב אהרונסון

האזינו: ריאיון עם עו"ד שי אליאס שמייצג את מאור בוזגלו

- עו"ד שמייצג את בוזגלו

כזכור, בוזגלו פוטר מהפועל תל אביב לפני שנתיים על אף שהיה לו חוזה לעונה נוספת עם ערבויות אישיות של הבעלים. שחקן העבר שכיום משמש פרשן, פנה לבוררות, הגיש תביעה, זכה בסכום של 1.3 מיליון שקל לפני שנה ועד היום לא זכה לראות את הכסף. לאחר מכן האדומים החליטו לפנות לבין הדין לעבודה בנושא על מנת שיבטל את ההחלטה, אלא שהיום הנושא תם ונשלם עם הגעת הצדדים להסכם.

לפני כחודשיים, בוזגלו בין היתר הצהיר כי "כל עוד זה תלוי בי, הפועל תל אביב לא תפתח את העונה". באותה עת גם השיב ברשתות החברתיות לטענות כלפיו על כך שהוא "רודף" את המועדון: "אי אפשר למרוח את הזמן ואחר כך להתחשב. מעניין אם לך לא היו משלמים שכר שנה שלמה לא היית 'נופל' על המעסיק. כל עוד זה תלוי בי, את העונה הם לא יפתחו. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully