וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "כל עוד זה תלוי בי, הפועל תל אביב לא תפתח את העונה"

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 14:37

הכדורגלן עדיין ממתין שהאדומים ישלמו לו את החוב, שמצדם צריכים לסגור את הסוגיה כדי לעבור בבקרה. ההערכה: הסאגה תיפתר אחרי שיתקבל הכסף על ליידנר

תקציר גביע הטוטו: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

"כל עוד זה תלוי בי, הפועל תל אביב לא תפתח את העונה", כך צייץ היום (ראשון) מאור בוזגלו, שעדיין ממתין שהקבוצה תשלם לו את הכסף שהיא מחויבת לשלם לו.

כזכור, בוזגלו פוטר מהפועל תל אביב לפני שנתיים על אף שהיה לו חוזה לעונה נוספת עם ערבויות אישיות של הבעלים. שחקן העבר פנה לבוררות, הגיש תביעה, זכה בסכום של 1.3 מיליון שקל לפני שנה ועד היום לא זכה לראות את הכסף, כאשר האדומים החליטו לפנות לבין הדין לעבודה בנושא על מנת שיבטל את ההחלטה.

מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל. ניב אהרונסון
"אי אפשר למרוח את הזמן ואחר כך להתחשב". בוזגלו/ניב אהרונסון

יחד עם זאת, ברגע שישנו פסק בוררות המועדון מחויב לשים ערבות בסכום שנפסק על מנת לעבור בבקרה, מה שלא נעשה עד עתה. נראה כי לאחר שייכנס התשלום הראשון מאולימפיאקוס עבור דורון ליידנר, יוכלו האדומים לסיים את הסאגה.

"אי אפשר למרוח את הזמן ואחר כך להתחשב", כתב היום בוזגלו בטוויטר לאדם שצייץ טענה לפיה בוזגלו מנסה לחזור לכותרות על חשבון קבוצתו לשעבר, "מעניין אם לך לא היו משלמים שכר שנה שלמה לא היית 'נופל' על המעסיק. כל עוד זה תלוי בי, את העונה הם לא יפתחו. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully