וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מרוץ חולון חוזר, בני הרצליה מתנדבת

מרוץ חולון המסורתי חוזר ויתקיים ב-30.9. שחקני בני הרצליה התנדבו בלקט ישראל, אל על הפתיעה את חברי הנוסע המתמיד עם כרטיסים למשחק של מכבי חיפה בליסבון. מאמן הנבחרת אלון חזן נפגש עם שחקני "משחק חוזר" ומי ילחץ לכוכבי פריז את היד?

מרוץ חולון. רונן טופלברג,
מרוץ חולון חוזר/רונן טופלברג

עיריית חולון ואגף הספורט והחינוך הגופני בחברה לבידור ולבילוי, בשיתוף משרד התרבות והספורט וחברת "כפיים", החברה המובילה בישראל בהפקת אירועי Active life style, מזמינים את חובבי וחובבות הספורט, מגיל 6 ומעלה, להשתתף בריצה תחרותית ועממית ובהפנינג ספורטיבי וססגוני של כיף ובריאות לכל המשפחה, שיתקיים ביום שישי, ה- 30.9.22 בשעות הבוקר בחולון.

שערי המרוץ ייפתחו בשעה 06:00 בבוקר במתחם הפנאי והבילוי לה-פארק, כאשר ההזנקה למקצה 10 ק"מ תתקיים בשעה 07:30, ההזנקה למקצה 5 ק"מ תתקיים בשעה 08:15 וההזנקה למקצה 3 ק"מ תתקיים בשעה 08:40. טקס המנצחים צפוי להיערך בשעה 09:15.

במרוץ השנה שלושה מקצים: עממי - 3 ק"מ (רישום מגיל 6 ומעלה) ושניים תחרותיים - 5 ק"מ (רישום מגיל 13 ומעלה) ו-10 ק"מ (רישום מגיל 14 ומעלה). הזינוק יהיה ממתחם לה-פארק ונרוץ לאורך שד' ירושלים, רחוב יוסף סרלין ובשטחי מקווה ישראל (הלוך וחזור). הפנינג הסיום יתקיים בלה-פארק בחגיגה ספורטיבית לכל המשפחה.

תושבי חולון זכאים להנחה של 20% עבור המקצים התחרותיים, בהצגת תעודה מזהה עם כתובת מגורים עדכנית. רצים שנרשמו יקבלו יום לפני המרוץ ערכת השתתפות שכוללת חולצה מנדפת זיעה, מספר חזה וצ'יפ מדידה (למעט רצי המקצה העממי).

שחקני בני הרצליה מתנדבים בלקט ישראל. יחצ,
שחקני בני הרצליה מתנדבים/יחצ

שחקני מחזיקת גביע המדינה בכדורסל בני הרצליה הגיעו הבוקר למרלו"ג עמותת לקט ישראל, העוסקת בהצלת מזון והעברתו לנתמכים.

בין שאר השחקנים נצפו קפטן הנבחרת יאיר קרביץ, מוריס קמפ, קוונטין הוקר דורי סהר וגיא ארטמן. השחקנים מיינו וארזו ירקות ופירות מוצלים שעתידים להגיע למשפחות לקראת החג.

חברי הנבחרת נפגשו עם מנכ"ל העמותה גידי כרוך, שהסביר להם על פעילות הארגון ועל התהליך שעוברת התוצרת החקלאית מכל רחבי הארץ, ובירך אותם על רוח ההתנדבות לקראת ראש השנה.

קפטן הקבוצה יאיר קרביץ מסר: "שמחתי מאוד לקחת חלק בהתנדבות והצלת תוצרת חקלאית בעמותת לקט ישראל. מדהים לראות כמה פירות וירקות עלולים להיזרק לפח במקום שיגיעו לנתמכים ואיך אפשר להציל אותה. תודה רבה לגידי מנכל העמותה שהזמין אותנו לראות מקרוב את פעילות הארגון. מאחל חג שמח לכל עם ישראל!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עמותת שער שיוויון. יחצ,
אלון חזן עם שחקני "משחק חוזר"/יחצ

מפגש מיוחד נערך אתמול בבאר שבע בין מאמן נבחרת ישראל אלון חזן לשחקני קבוצת בית המשפט הקהילתי באר שבע במסגרת תוכנית "משחק חוזר". תוכנית "משחק חוזר" מופעלת כחלק מפרויקט בית המשפט הקהילתי, שהוא מודל חלופי להליכים פליליים וכליאה שנועד להתמודד עם פשיעה באמצעות פתרונות מערכתיים, טיפול מקיף ובשיתוף הקהילה. במסגרת התוכנית, הצעירים מצטרפים לקבוצת כדורגל קהילתית, שמהווה עבורם הזדמנות להוכיח התמדה, אחריות ויכולת עבודה בצוות. התוכנית פועלת בשיתוף בית משפט השלום בבאר שבע, שירות המבחן, עמותת שער שוויון וההתאחדות לכדורגל בישראל.

לירן ג'רסי, מנכ"ל ומייסד עמותת שער שוויון: "עמותת שער שוויון שמחה להשתתף בתוכנית שהיא הוכחה נוספת ליכולת האדירה של הספורט להוות כלי לשינוי חברתי. באמצעות הספורט והכדורגל אנו מצליחים להעניק תקווה - לצמצום פערים, ליצירת שוויון הזדמנויות וליצירת שותפויות. אנו מברכים על השקת התוכנית ומקווים שתהיה עבור המשתתפים פתח לחיבור קהילתי וכלי להתפתחות אישית".

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן: "הכדורגל הוא עולם מקצועי וערכי שמעניק כלים להתמודד עם רגעי שיא ושפל בחיים, על המגרש ומחוצה לו. לניצחון יש כל כך הרבה דרכי ביטוי והוא רחוק מלבוא לידי ביטוי רק עם כדור ברשת או שלוש נקודות. יש לי זכות גדולה להיות יחד עם ההתאחדות לכדורגל חלק מפרויקט נפלא, מקורי ופורץ גבולות שמבטא באופן המובהק ביותר ערכים של ערבות הדדית, אחריות חברתית והזדמנות שנייה".

במהלך המפגש החגיגי הוענקו למשתתפים מדי משחק והם שוחחו מאמן הנבחרת על עמידה ביעדים, נחישות וגם ניסו את כוחם בבעיטות לשער. אל המפגש הגיע גם שחקן העבר, דושאן מאטוביץ', המשמש היום כעוזר מאמן בני סכנין ומתנדב בפרויקט. מאטוביץ' שיחק עם המשתתפים ונתן להם טיפים.

ליאונל מסי עם ילד. יחצ,
ללחוץ יד למסי/יחצ

לקראת משחקה ההיסטורי של מכבי חיפה בליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן והגעת כוכבי הקבוצה, בהם מסי, ניימאר, אמבפה, ראמוס מאסטרקארד מפתיעה את ילדי ישראל אשר יוכלו להשתתף וללוות את השחקנים למגרש בטקס פתיחת המשחק ולקחת חלק בחווית הכדורגל הגדולה ביותר.זאת בהמשך להפתעה שחיכתה לחלק מנוסעי אל-על בטיסת ליסבון בתחילת השבוע (4.9) כאשר מאסטרקארד העניקה למחזיקי כרטיס פליי קארד כרטיסים מתנה למשחק הראשון של מכבי חיפה מול בנפיקה במסגרת שלב הבתים שמתקיים ב-6.9.

מאסטרקארד, נותנת החסות הראשית של ליגת האלופות, תאפשר ל- 18 ילדים מישראל ללוות את כוכבי קבוצות לכר הדשא בטקס פתיחת המשחק של מכבי חיפה ופריז סן ז'רמן, בתאריך 14.9 במגרש סמי עופר.
פרס הפעילות כולל זוג כרטיסים ואת הזכות של הילדים ללוות את השחקנים טרם פתיחת המשחק.
הפעילות מתקיימת בעמוד הפייסבוק החל מהיום.

דינה בן טל גננסיה מנכלית אל על מעניקה כרטיס למשחק עם אורן בוטנסקי סמנכל השירות. יחצ,
דינה בן טל גננסיה מנכלית אל על מעניקה כרטיס למשחק עם אורן בוטנסקי סמנכ"ל השירות/יחצ

למה טיסת אל על שיצאה אמש (יום א'), לפורטוגל היתה באווירה כל כך שמחה? זמן קצר לפני כן מנכ"לית חברת אל על, דינה בן טל גננסיה, העניקה בהפתעה למחזיקי כרטיס "פליי קארד" של מועדון הנוסע המתמיד ובשיתוף "מאסטרקארד", נותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות, כרטיסי כניסה למשחק הכדורגל של מכבי חיפה נגד בנפיקה.

מפליי קארד נמסר: "ליגת האלופות היא אחד מרגעי השיא באירועי הספורט העולמיים ומשחקה של מכבי חיפה הוא גם רגע ישראלי משמעותי. זו היתה הזדמנות נהדרת לשמח את הנוסעים המתמידים שלנו מחזיקי פליי קארד ובמקביל להוסיף עוד עשרות אוהדים ישראלים לקהל במשחק. אנו מאחלים לנוסעים חופשה מהנה וכמובן בהצלחה למכבי חיפה".

דניאל חזיזה עם בנו דולב חזיזה. יחצ,
דניאל ודולב חזיזה/יחצ

ועוד מאל על: החברה אירחה בטרקלין את הנהלת מכבי חיפה וחברי הקבוצה לפני עלייתם לטיסת סאן דור לפורטוגל. בן טל גננסיה הגיעה לאחל הצלחה לשחקנים במשחק ליגת האלופות. מי שעוד הגיע לטרקלין הוא אבא של דולב חזיזה, דניאל, עובד אל על שהפתיע את בנו רגע לפני שעלה לטיסה. לדברי דניאל חזיזה, אבא של דולב חזיזה: "אני מרגיש שזהו סוג של הגשמת חלום של דולב. אנחנו גאים בו מאוד, אני מאושר בשבילו מההצלחה שלו ושל מכבי חיפה, כל המשפחה שלנו מאושרת. הוא מעניק לנו, למשפחה ולכול הסובבים גאווה. דולב כל כך טוטאלי במה שהוא עושה וכולו לב גדול אחד. אני מרגיש את האהבה של מועדון מכבי חיפה וכמובן את האהבה שהאוהדים לא מפסיקים להעניק לו. אני מאחל למכבי חיפה מסע חלומי בליגת האלופות והצלחה בליגת העל".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully