וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני ריינה מאמינים: השאלת אוסמה חלאיילה תיסגר ביממה הקרובה

בנוסף לחלוץ מכבי תל אביב, שסיכם אצל העולה החדשה, בקבוצה רוצים גם לצרף קשר זר ושחקן כנף ישראלי, ו"מתוסכלים מאוד" מההפסד לחדרה

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי בני ריינה תנסה לסגור היום (שני) באופן רשמי את עסקת צירופו של החלוץ אוסמה חלאיילה, שאמור להגיע ממכבי תל אביב בהשאלה עד סיום העונה. החלוץ עצמו כבר סיכם את תנאיו אצל העולה החדשה ואף נכח אמש באצטדיון גרין במשחק ההפסד 2:1 להפועל חדרה.

בבני ריינה מאמינים כי במהלך היממה הקרובה ייסגרו הפרטים הקטנים שעוד נותרו מול ראשי מכבי תל אביב, במטרה להעביר את חוזהו של חלאיילה בבקרת התקציבים לקראת המפגש בין העולה החדשה לעירוני קרית שמונה ביום ראשון במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. בנוסף לצירופו של החלוץ, מנסים בצוות המקצועי לצרף עוד קשר זר ושחקן כנף ישראלי, עד סגירת חלון ההעברות.

אריק ינקו שוער מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
הפסד מתסכל. אריק ינקו/מאור אלקסלסי

והיה, כאמור, גם הפסד להפועל חדרה שאחריו התחושות בקבוצה היו קשות מאוד. בבני ריינה קיוו להמשכיות אחרי התיקו מול הפועל חיפה במחזור הקודם, אבל טעות קשה של השוער אריק ינקו סידרה ליריבה את שער הניצחון. "היינו טובים וזה מתסכל מאוד להפסיד בצורה כזאת", אמרו בקבוצה. "הגענו להרבה הזדמנויות ולא כבשנו, ואז נענשנו אחרי טעות קשה של השוער שלנו. נדאג להתחזק והדברים עוד ייראו הרבה יותר טוב במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully