וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה מתוסכלת מההחמצות: "אם לא לקחנו נקודות במשחק כזה, אז מתי ניקח?"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 8:41

עם שלושה הפסדים ואפס שערי זכות, בנס ציונה מאוכזבים אחרי ה-3:0 לבית"ר: "אם היינו מנצלים את המצבים בחצי הראשון, בית"ר היו מתפרקים"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

אכזבה עצומה בקרב אנשי סקציה נס ציונה אחרי התבוסה הביתית 3:0 לבית"ר ירושלים. בקבוצה קיוו לצבור נקודות ראשונות, אחרי שני ההפסדים במחזורי הפתיחה, אך גם אמש לא השכילו השחקנים של המאמן ניר ברקוביץ' לנצל שניים-שלושה מצבי הבקעה בעיקר בחצי הראשון, ולמחצית השנייה הקבוצה לא ממש הופיעה. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק הכי קשה בליגה, כשתתארח אצל מכבי חיפה. "כל דבר שנוציא מהמשחק הזה יהיה בונוס. להוציא נקודות? קודם כל שנבקיע את השער הראשון ואז נדבר על נקודות. המשחק הבאמת חשוב שלנו יהיה מול הפועל תל אביב, בשבוע לאחר מכן", אמרו בקבוצה.

מעבר להפסד השלישי ומאזן אפס נקודות בתחתית הטבלה, מחפשים בנס ציונה את שער הזכות הראשון של הקבוצה. "אם לא לקחנו נקודות במשחק כזה, אז מתי ניקח?", אמר גורם במועדון. "קבוצה כמו נס ציונה, שתילחם כל העונה בתחתית כדי לשרוד בליגה, חייבת לדעת לנצל מצבים כדי להבקיע. אם היינו עולים ליתרון בחצי הראשון, בית"ר היו מתפרקים, כי גם ככה הם הגיעו לחוצים אחרי שתי תבוסות ובמקום זה נתנו להם לחזור בחצי השני והם גמרו את המשחק", הוסיף הגורם.

נס זמיר, סקציה נס ציונה. קובי אליהו
החמצות שעלו ביוקר. נס ציונה/קובי אליהו
לבאן קוטאליה, סקציה נס ציונה. קובי אליהו
טרם כבש, אך צפוי להישאר. קטאליה/קובי אליהו

לצד התחושות הקשות מהפסד, הביעו בקבוצה שביעות רצון מהשתלבותו של הבלם סטפן אקה, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר ופתח בהרכב אחרי שני אימונים בלבד. גם אבובאקר קייטה שתופקד כבלם, קיבל מילים טובות.

בנס ציונה יש אכזבה עצומה מכל שחקני החלק הקדמי, אך נכון לעכשיו לא נראה שיעשו שינויים ויחליפו שחקנים. החלוץ לבאן קוטליה, שהיה מועמד לעזיבה, צפוי להישאר, למרות שהוא, בדומה לחבריו, לא מצליח למצוא את הרשת עד כה.

"החצי הראשון שלנו היה טוב, אבל במחצית השנייה לא הגענו למשחק", אמר השוער יוסי גינזבורג בסיום. "נצטרך לתת את הדעת על החצי השני. פתחנו לא טוב את העונה. אפס מתוך תשע זה לא משהו שרצינו שיקרה, אנחנו עדיין בחבלי לידה של ליגת העל, עדיין קשה לנו, מקווה שנתאושש ונתחיל לצבור נקודות, כי אנחנו חייבים לקחת את עצמנו בידיים".

על צירופו של הבלם אקה והשינויים בחלק האחורי: "אנחנו עדיין צריכים להתחבר בהגנה, נצטרך לעבוד כקבוצה בהגנה, בלי קשר לשחקן כזה או אחר. אנחנו חייבים לשפר את משחק ההגנה שלנו כקבוצה, כולם צריכים לעבוד כי זה לא נראה טוב. הליגה עוד ארוכה ואני מאמין שניכנס לעניינים כי אנחנו מאמינים בעצמנו ולא נוותר עד השנייה האחרונה. לכל אלה שחושבים שנרד, אני מקווה שנוכיח להם אחרת".

על ההבדל בין המשחקים ורמת הקבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל: "אנחנו יודעים שאיכותית העונה אנחנו פחות טובים מקבוצות אחרות, זה צריך להביא דברים אחרים, יותר רצון, יותר עבודה קשה, אלה הדברים שנצטרך להביא, בשביל להצליח להיות ברמה של ליגת העל. אנחנו צריכים לעבוד כיחידה אחת, להיות מגובשים, בהגנה ובהתקפה, המון רצון ועבודה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully