וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק בדרך, האנרגיות כבר חזרו: בית"ר ירושלים חוגגת, ומתכוננת לדרבי

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 6:54

בבית"ר שמחים על הניצחון הראשון, מנסים לחבר קבוצה תוך כדי תנועה ובונים על הדחיפה של הקהל. אבוקסיס: "זה הכוח הכי גדול שלנו, במיוחד בתקופה הזאת" . מדמון יחתום, גם תומא אמור לסגור, זרגרי יחתום בחיפה ויושאל לבית"ר

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

1. איליי מדמון צפוי לחתום היום (שני) בבית"ר ירושלים ולהצטרף בהשאלה עד לתום העונה מהפועל באר שבע. בבית"ר ממתינים לתשובה סופית מהקשר מחוף השנהב, טרזי תומא, בתקווה לצרפו לקבוצה בימים הקרובים ולהשלים את הסגל. בנוסף, עסקת העברת אביאל זרגרי אמורה להסתיים בימים הקרובים, כאשר השחקן יחתום במכבי חיפה ויושאל לבית"ר ירושלים.

בבית"ר מעריכים שלפחות 13 אלף אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה בדרבי הקרוב ביום ב'. במועדון אמרו אתמול כי "מקצועית אולי הפועל ירושלים במצב טוב יותר, אבל אנחנו בית"ר, מארחים ועם הקהל שלנו, צריכים להתעלות ולשמח את האוהדים". מי שזכו למחמאות היו דנילו אספריה, אוראל דגני וג'וסואה מחיאס, וגם המחליפים בר כהן ואבישי כהן שהביאו לשינוי. אביאל זרגרי סיים עם שני תפרים בשפה לאחר שירד מדמם. במועדון ינסו להכשיר את דן עזריה ומקס גרצ'קין לדרבי.

שחקני בית"ר ירושלים: ירדן שועה, אבישי כהן, עמית כהן. קובי אליהו
עם הפנים לדרבי. סוף סוף שמחה בבית"ר/קובי אליהו
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יכול לחייך. בערך. אבוקסיס/קובי אליהו

2. לא קל היה להיות יוסי אבוקסיס במחצית הראשונה במשחק נגד נס ציונה אתמול. אחרי קיץ כל כך מתיש, עם סגל שחלקו לא מתאים בכלל לליגת העל ואחרי שני הפסדים ויחס 9:1, מגיעה מחצית רעה נגד הקבוצה אולי החלשה בליגה כשכל האווירה הייתה על סף ייאוש. גם באותן דקות, שאבוקסיס לא מבין מה השחקנים שלו עושים, הוא הבין שכדאי לעבור את הדקות בשלום ואמר לכיוון הספסל: "חייבים לעבור את הדקות האלה, אסור לספוג".

בית"ר משכה במחצית הזאת את שני משחקי הנפל הקודמים, יחד עם העובדה כי היא באמת משחקת טלאי על טלאי ומנסה לעמוד על הרגליים. מבחינה רפואית-פיזיולוגית לא דגני, לא מחיאס ולא דן עזריה היו אמורים לשחק אתמול, אך בבית"ר הנוכחית אין ברירה, זה מה יש ומקצרים תהליכים, שחקנים עורכים שני אימונים אחרי פציעה או פגרת קיץ ויאללה להרכב, אין אלטרנטיבות, אין מקום לשיקול דעת, אול אין.

ועדיין, אותם דגני ומחיאס היו חלק מהשינוי, הם דחפו קדימה, היו יותר אגרסיביים, הניעו טוב את הכדור וגרמו לקבוצה לשחק כדורגל ולחזור לחיים בחצי השני. אביאל זרגרי החליף את עזריה ולקח לו זמן להבין מה רוצים ממנו, אך בניגוד לפעמים קודמות שלא מצא את עצמו על המגרש, הוא הביא קצת אופי מעצמו, אגרסיביות, ניסה להוכיח לאבוקסיס שיש לו מקום.

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קרן אור. אספרייה/קובי אליהו

3. דנילו אספרייה הוא השחקן היחיד שבאמת מתפקד בבית"ר עוד מגביע הטוטו, קרן אור בתוך הבינוניות מינוס של החלק הקדמי. יש לו כבר שלושה שערים ובקצב הזה הוא יגיע לדו ספרתי, שהקהל מאוהב בו. מי שהצטרף אליו אתמול זהו בר כהן, שהשלים אתמול שלושה בישולים בשני משחקים, מה שמיכאל אוחנה לא עשה בכל העונה שעברה, ונותן לאבוקסיס תקוה כי ניתן לבנות עליו. בר כהן היה מצוין בשנה שעברה במדי נוף הגליל נגד בית"ר וצד את העיניים של אבוקסיס, אך היו לו גם הרבה עליות וירידות, גם ברמת הביטחון, ואולי זאת העונה שלו להתייצב ולקפוץ קדימה, כישרון זה לא משהו שחסר לו.

והיו 4500 אוהדים שדחפו את הקבוצה מהרגע הראשון של המשחק. אוהדי בית"ר רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם בנתניה, סולד אאוט נגד באר שבע במושבה ואתמול דחפו את הקבוצה לניצחון, או כמו שאבוקסיס אמר בירידה לחדר ההלבשה: "הקהל זה הכח הכי גדול שלנו, במיוחד בתקופה הזאת, הם יותר חשובים מכל שחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully