וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "לא משתגע מהניצחון, יש הרבה מה לתקן"

מאמן בית"ר לא יצא מגדרו למרות ה-0:3 על נס ציונה, אספרייה שכיכב עם צמד: "הסגנון של יוסי מתאים לי". ברקוביץ': "לא היה כוחות". זמיר הודה: "היה יכול להיות אדום"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

אחרי שהובסה פעמיים במחזורים הראשונים של העונה, בית"ר ירושלים סוף סוף חווה קצת נחת. הקבוצה של יוסי אבוקסיס הביסה 0:3 את סקציה נס ציונה הערב (ראשון), בדרך להשגת נקודות ראשונות בליגת העל, שמונה ימים לפני הדרבי הירושלמי שבו תחזור לארח בטדי. דנילו אספרייה כיכב עם צמד ואוראל דגני כבש לראשונה מאז יוני 2020, במה שהיה שער הבכורה שלו בבית"ר.

אבוקסיס סיכם בסיום: "להתחיל את העונה עם שני הפסדים זה לא פשוט, לא באנו מוכנים לעונה ומשכנו את ההפסדים האלה כל הזמן. בפתיחה לא נראינו טוב, אבל במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, חכמים. בשלב הזה של עונה פשוט צריך לנצח. לא משתגע מהניצחון, יש הרבה מה לתקן. היה חשוב לי לא לספוג, שלא נעשה שטויות גם ביתרון של שניים ושלושה שערים. תמיד אמרתי שכשההגנה תהיה יציבה, גם ההתקפה תהיה טובה. אני מאוד מרוצה בשבילנו ובשביל הקהל. הוא נתן לנו את הכוחות, דווקא אחרי שני הפסדים קיבלנו הרבה מהם".

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מרגיש טוב בבית"ר. אספרייה חוגג בסיום/קובי אליהו

המאמן התייחס לשינוי שעשה בשער, שם איתמר ישראלי החליף את נתנאל דלויה שלא רשם הופעות טובות במשחקים הקודמים: "דלויה שוער טוב ומוכשר, שנפצע וחזר מהר וזה יצר אצלו חוסר ביטחון. ראיתי שזה לא עובד והוא לא מוכן בגלל הפציעה שעבר. קיבלנו החלטה עם איתמר וזה מה שהיה. שחקנים תפקידם לעשות שינוי כשהם נכנסים ומקבלים צ'אנס זה העבודה שלהם".

אספרייה אמר: "אחרי שני משחקים קטסטרופה, שיחקנו הרבה יותר טוב וזה היה חשוב לנו. כבשתי בעונה שעברה רק שני שערים ועכשיו יש לי כבר שלושה. אני מרגיש טוב בבית"ר ונלהב מהמועדון, הקהל והשחקנים. הסגנון של אבוקסיס מתאים לי והשחקנים נותנים לי להרגיש טוב והרבה ביטחון. כבר מהיום הראשון פה הם עוזרים לי פה בהכל, אני שמח מאוד. יש לנו הרבה שחקנים חדשים וזמן לעבוד ביחד, אני מרגיש כאילו אני פה הרבה זמן במועדון. יש לנו זמן להשתפר".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
מאמן סקציה נס ציונה ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
יש לו עוד הרבה עבודה. ניר ברקוביץ'/קובי אליהו

בצד המפסיד, ניר ברקוביץ' הודה: "לא היה כוחות, נענשנו. אין לחץ. שיחקנו מעולה במחצית הראשונה, הכדור לא נכנס וזה מה יש. נראינו מעולה ונמשיך לעבוד על זה באימונים. לא יצאנו למחצית השנייה, אם אתה לא כובש - אתה מקבל. נס ציונה צריכה לנצל את ההזדמנויות האלה. אם היינו מובילים, זה היה נותן אוויר לשחקנים. כמו שבוע שעבר לא הצלחנו לתת את הגול הראשון ובסוף אנחנו מקבלים".

לקראת המחזור הבא: "מכבי חיפה זו אופרה אחרת. הם יגיעו בהרכב שלישי כי יש להם דברים אחרים להתעסק בהם. הם לא בליגה שלנו, אנחנו נחפש נקודות ממקומות אחרים ונרים את הראש".

נס זמיר היה מעורב בסוגיית השיפוט התורנית, כשבדקה השנייה נגח באוראל דגני, אבל קיבל רק צהוב מעידן לייבה, כל זאת במשחק שנערך ללא מערכת VAR עקב תקלה טכנית. על האירוע אמר זמיר: "כנראה שהיה יכול להיות אדום. לא התחלתי, הוא בא אליי קודם. אני לא עושה פרובוקציות, אבל לא קיבלתי את האדום וזה בסדר".

השחקן הוסיף: "השער לא נכנס, אני באופן אישי יכולתי לתת גול. מחצית שנייה לא עלינו והמשחק ברח לנו, ננסה שבוע הבא לצאת מזה. הלוואי שנצא מזה בסמי עופר מול חיפה, זו הקבוצה הכי טובה בארץ ונקווה לקחת משם נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully