וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית שיפוט ביורובאסקט: ליטא תערער על הפסדה לגרמניה

אחרי שריקה לטכנית נגד היריבה, ולנצ'יונאס לא קיבל זריקת עונשין שהייתה יכולה להשפיע על תוצאת הסיום: "לא יודע מה לומר על פיב"א אם השופטים האלה ימשיכו לשפוט", תקף גריגוניס

שערוריית שיפוט ביורובאסקט: נבחרת ליטא תגיש ערעור על תוצאת המשחק שהסתיים בהפסד 109:107 שלה לגרמניה בתום שתי הארכות אתמול (ראשון), בטענה שלא קיבלה זריקת עונשין שהייתה יכולה לשנות את גורל ההתמודדות.

במהלך הרבע השלישי נשרקה עבירה טכנית לחובת הספסל הגרמני, זאת אחרי שנפסקה עבירה לשתי זריקות עונשין של יונאס ולנצ'יונאס, כאשר לוח התוצאות הראה 60:63 לגרמניה. אלא שהסנטר קיבל רק שתי זריקות מהקו, ובנבחרתו כועסים באופן טבעי, שכן כל נקודה הייתה יכולה להשפיע במשחק שנגרר להארכה.

בעמוד מהלך המשחק המשחק באתר פיב"א נרשמו תחילה שלוש זריקות, שתיים מהן כהחטאה (ולנצ'יונאס החטיא בפועל אחת משתיים), אך לאחר מכן הרישום נמחק. באתר "באסקטניוז", שם דיווחו על כוונת הנבחרת הליטאית להגיש ערעור, הדגישו כי מדובר במהלך פרוצדורלי שלא צפוי להביא לשינוי בתוצאה.

"אחרי שהמאמנים שלנו החלו להתלונן, המשקיף ישב שם כולו אדום ולא עשה דבר", ביקר הפורוורד הליטאי מינדאוגאס קוזמינסקאס בסיום המשחק. "זה קשה. הזריקה הזו שלא קיבלנו, עלתה לנו בהארכה. אולי התרכזנו בזה יותר מדי". מריוס גריגוניס תקף בדרך יותר נחרצת: "אם השופטים האלה ימשיכו לנהל משחקים ביורובאסקט, אני לא יודע מה לומר על פיב"א. זה עלה לנו במשחק. עכשיו הם ילכו הביתה כרגיל".

ולנצ'יונאס עצמו הוסיף: "אני אפילו לא יודע מה להגיד כשהשופטים שוכחים להעניק זריקת עונשין. איך זה בכלל אפשרי? זה כמו כדורסל תיכונים". המאמן קאזיס מאקסוויטיס טען כי השופטים רצו לתקן את הטעות כאשר זו הובאה לידיעתם, "אבל הגרמנים התלוננו נגדנו והזהירו שהם יגישו ערעור בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully