וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה בונה על חזרת קארצב, הפועל תל אביב משנה מערך

קובי רפואה התייחס לביקורות ("אתם חורצים גורלות, לא אתן לזה להפריע") ותרגל את גורפינקל כבלם שלישי לצד קונטה וגוטליב. המארחת מקבלת את העוגן בקישור ותציב את גיל יצחק בחוד (ב', 20:15, ספורט1)

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 2:0/ספורט1

מכבי נתניה

שבוע לא פשוט עבר על מכבי נתניה מאז התבוסה 4:1 מול מכבי חיפה במחזור הקודם, ומחר (שני, 20:15, ספורט1) מקווים בני לם ושחקניו להתאושש על חשבון הפועל תל אביב. בנתניה ניצלו את שבוע האימונים, גם למספר שיחות אישיות וקבוצתיות עם השחקנים, כדי להרים אותם אחרי ההפסד הקשה. "בסך הכול נראינו לא רע בכלל ב-80 דקות והנפילה קרתה בדקות האחרונות של המשחק", אמר גורם בקבוצה. "השחקנים יודעים מה אנחנו מצפים מהם ומה הם צריכים לעשות כדי להביא ניצחון מחר".

עדן קארצב, שלא נכלל בסגל במשחק הקודם, צפוי לפתוח מחר ולערוך הופעת בכורה העונה לצד בוריס אנו ולירן רוטמן. גיל יצחק יפתח כחלוץ, ומצדדיו יהיו אריך ברקו ואיגור זלאטנוביץ'.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, פלוריאן הארטהרץ, עדן קארצב, בוריס אנו, לירן רוטמן, אריך ברקו, איגור זלאטנוביץ', גיל יצחק.

שחקן מכבי נתניה גיל יצחק. ברני ארדוב
עוד הזדמנות בחוד. גיל יצחק/ברני ארדוב

הפועל תל אביב

אחרי שהפסידה פעמיים בשני מחזורי הפתיחה, הפועל תל אביב תנסה להשיג נקודות ראשונות מחר (שני, 20:15, ספורט1) כשתתארח אצל מכבי נתניה. יהב גורפינקל תורגל כבלם שלישי וצפוי לפתוח לצד אדי גוטליב ואנטואן קונטה שיערוך את הופעת הבכורה שלו. גם אבו דוסו ישחק לראשונה במסגרת הליגה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר המאמן קובי רפואה: "לחץ זה חלק מהתפקיד, אם לא הייתה מסיבת עיתונאים לא הייתי מדבר בכלל. אני פה כי אני מוכרח. יש דברים מסביב, אבל אני לא נותן לזה להפריע וממוקד בשחקנים ובמועדון. מה שקרה לניסנוב לא נעים, אנחנו לא רוצים לראות דברים כאלה. אני מאמין שאם נחזור לעצמנו ונשחק כמו שאנחנו רוצים, זה ייפסק. אני מאמין שבסוף תהיה קבוצה טובה. אתם חורצים גורלות, אבל לא אתן לזה להפריע לי".

החלוץ אלן אוז'בולט אמר: "אני מרגיש בבית, קיבלו אותי יפה כאן. אני מאמין שאפשר להשיג את המטרות שלנו, יש עוד הרבה משחקים. אנחנו מבינים את האוהדים ורוצים לשמח אותם, הם הלב של המועדון. אני לא רוצה שהם יהיו עצובים. אנחנו מתאמנים טוב והמצב ישתנה".

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', דור אלו, אדי גוטליב, אנטואן קונטה, יהב גורפינקל, אבו דוסו, אל ים קנצפולסקי, דן איינבינדר, הישאם לאיוס, קייס גאנם, אלן אוז'בולט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט. דני מרון
אופטימי. אלן אוז'בולט/דני מרון

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-139 מפגשים בליגה הבכירה: 46:58 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 35 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב לא הפסידה למכבי נתניה בתשעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות (שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). הניצחון האחרון של נתניה היה 0:4 בדצמבר 2019 בליגה, עם צמד של גיא מלמד ושערים של גבי קניקובסקי ויונס מלדה.

* מכבי נתניה בלתי מנוצחת ב-13 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה. יש לה שמונה ניצחונות לצד חמש תוצאות תיקו ברצף הזה, אבל שתיים מהחמש שייכות להפועל תל אביב.

* הפועל תל אביב כרגע ללא נקודות וללא שערים. לפני שנתיים פתחה עונה עם שלושה הפסדים ובעונת הירידה 2016/17 כבשה לראשונה רק במחזור הרביעי (אבל השיגה נקודה בדרך). פרט לכך, הייתה לה רק עוד עונה אחת של שלושה מחזורים ללא שער זכות - 1975/76.

* את העונה הקודמת סיימה הפועל תל אביב עם שני משחקים ללא שער, כך שהבצורת בליגה עומדת כרגע על 362 דקות - מאז שליעד רמות קבע 1:2 על הפועל באר שבע בדקה ה-88 במסגרת הפלייאוף העליון.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 6895

תוצאות השבת:

מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:3
הפועל חיפה - בני סכנין 2:1
הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully